Fix Asset Specialist - Ploiesti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Fix Asset Specialist - Ploiesti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Ploiesti
  • Actualizat la: 19.06.2019
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    Cerinte

    - Experienta pe un post similar minim 3 ani;
    - Studii superioare - domeniul economic;
    - Limba egleza – nivel mediu (scris si vorbit);
    - Foarte bune cunostinte de Microsoft Office;
    - Cunostinte operare SAP – reprezinta un plus;

    Responsabilitati

    - Asigura aprobarea bugetelor de investitii in sistem si monitorizeaza cheltuielile de investitii pe proiectele aprobate si inregistrea facturilor de investitii;
    - Colaboreaza cu Departamentul tehnic pentru punerea in functiune a investitiilor in curs;
    - Asigura inregistrarea in SAP a mijloacelor fixe, in contabilitatea locala si de grup;
    - Verifica si monitorizeraza calculul amortizarii in contabilitatea locala si de grup;
    - Face propuneri pentru aprobarea scoaterii din evidenta a mijloacelor fixe, asigura inregistrarea iesirilor potrivit procedurillor companiei si verifica postarea acestora in contabilitatea locala si de grup;
    - Pregateste documentatia de inventariere a mijloacelor fixe, valorifica rezulatele inventarierii;
    - Inregistreaza pe cheltuieli ratele de leasing operational, carburant si reparatii pentru masinile utilizate;
    - Intocmeste declaratiile pentru impozitele si taxele locale, reconciliaza cu Primaria sumele de plata;
    - Pregateste documentele /rapoartele pentru auditul local si de grup;
    - Furnizeaza informatiile pentru situatiile financiare anuale;
    - Coordoneaza activitatea de arhivare a documentelor companiei;
    - Coordoneaza asigurarile;

    Alte informatii

    S.C. Agentia de Servicii Professional S.R.L. este inregistrata ca operator de date cu caracter personal. Avand in vedere prevederile Regulamentului General privind Protectia Datelor Personale va rugam ca, inainte de a aplica la anuntul de angajare, sa consultati pentru informare site-ul nostru.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>