Agent Call Center

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile IQBox.ro SRL active.


Vezi toate job-urile Agent Call Center active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: IQBox.ro SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.05.2019
    Scurta descriere a companiei

    IQBox este un partener Telekom Romania si Enel Romania de incredere care detine 33 de magazine fizice, tip „concept store”, situate in centre comerciale centrale atat in Bucuresti cat si in alte orase importante din Romania. Compania IQBox ofera servicii de telecomunicatii Telekom, telefoane mobile de ultima generatie si o gama larga de accesorii GSM.

    Cerinte

    - Studii medii
    - Abilități de operare PC (MS Windows, MS Office)
    - Bune abilitati de comunicare si relationare
    - Experiența anterioara in call center va fi considerată un avantaj

    Responsabilitati

    Operatorul call center trebuie sa indeplineasca urmatoarele atributii:
    - Initierea apelurilor telefonice catre clientii care au achizitionat un serviciu/produs pentru a le oferi informatii despre alte servicii/produse;
    - Vinde servicii aditionale, promovand serviciile companiei;
    - Identifica nevoile clientului;
    - Mentine baza date call center, introducand informatii.

    Alte informatii

    Oferim:
    - Mediu de lucru dinamic si placut intr-o companie ce se extinde
    - Pachet salarial atractiv peste media pietei, format din salariu fix + comision (in functie de performanta)
    - Contract de munca pe durata nedeterminata
    - Training si dezvoltare personala
    - Oportunitate de dezvoltare a carierei