Trainer & Retail Supervisor

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 21.04.2019
    Scurta descriere a companiei

    Credem in tine!

    Construirea unei cariere durabile este un proces continuu in care ai nevoie de motivatie, un plan de actiune, flexibilitate si disciplina. Succesul inseamna cunoasterea calitatilor personale si increderea in acestea. Descopera Adecco si vino sa desenam calea in cariera impreuna.

    Cine este Adecco?

    Adecco Romania este parte a The Adecco Group, lider local si mondial in furnizarea de servicii de resurse umane. Cu peste 33.000 de angajati full time si aproximativ 5.100 de sucursale, Adecco este prezent in peste 60 de tari si teritorii. În Romania, compania gestionează peste 8.000 de persoane plasate, are o baza de date cu peste 500.000 de candidaţi şi deserveste zilnic peste 600 de clienţi, toate acestea prin intermediul colegilor din cele 15 sucursale raspandite in intreaga tara.

    Misiunea noastra este sa oferim oamenilor oportunități de angajare în orice etapă a carierei profesionale, iar companiilor, talentele de care au nevoie. Consultantii nostri sunt entuziasti si pasionati, sunt profesionisti specializati in domenii si industrii multiple, au experienta si capacitatea de a-ti intelege dorintele si planurile de cariera si de a gasi job-ul potrivit pentru tine.

    Noi si voi, suntem Adecco.

    Daca nu ai gasit un rol potrivit experientei tale, dar vrei sa fii la curent cu job-urile din piata, viziteaza website-ul www.adecco.ro, sectiunea RESURSE, unde iti poti inregistra CV-ul în baza de date Adecco. Ai vrea ca totul sa fie mai rapid si mai simplu de atat? Atunci descărca aplicația Adecco Jobs valabilă în AppStore și GooglePlay si fii la curent cu noile job-uri.
    Toate datele și CV-urile sunt tratate cu confidențialitate si vor fi luate în considerare în proiectele ce corespund experienței tale profesionale.

    Adecco se angajeaza sa va protejeze si sa va respecte dreptul la intimitate si la protectia datelor dvs. cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de catre Adecco puteti gasi pe www.adecco.ro.

    Cerinte

    Ne dorim de la tine, candidatul ideal, sa ai:

    - Orientarea continuă către clienţii interni şi externi.
    - Abilităţi de comunicare foarte bune.
    - Abilităţi de relaţionare şi prezentare foarte bune.
    - O foarte bună înţelegere a misiunii/viziunii companiei şi a obiectivelor companiei.
    - Capacitate de planificare, organizare, control;
    - Creativitate;
    - Abilitati analitice, interpretarea cu acuratete si rapiditate a cifrelor;
    - Spirit de iniţiativă; disponibilitate la program de lucru prelungit;

    Sunt necesare:

    - Experienta in domeniul vanzarilor de retail.
    - Cunoastiinte tehnice, comerciale.
    - Cunoaşterea la nivel conversational a limbii engleze. Alte limbi străine constituie un avantaj.
    - ​Cunoştinţe PC foarte bune (Word, Excel, PowerPoint).

    Responsabilitati

    Descrierea jobului
    - Asigură realizarea şi implementarea strategiei de vânzări a produselor companiei in magazinele alocate şi la clienţii din aria de responsabilitate
    - Menține telefoanele funcționale pe mobilier
    - Instalarea și verificarea funcționalitatea aplicațiilor de retail
    - Menținerea relația cu angajații magazinului, managerul magazinului și managerii de zonă ai partenerilor
    - Gestionarea politicii de promovare a vânzărilor: verifica dacă promoțiile companiei sunt semnalizate în mod corespunzător, furnizarea suportului vizual atunci când se pregătesc noi modele, colectarea feedback-lui de la personalul de vânzări și clienți despre promoții și alte activități de marketing
    - Detectarea problemelor legate de vânzări și stocuri, informează imediat KAM-ii; propune soluții pentru problemele de vânzări locale
    - Monitorizarea și gestionarea prezenței promotorilor, activitate; ajutați-i să rezolve problemele din magazin
    - Furnizarea zilnica de training-uri catre angajatii din magainele partenere
    - Raportarea iRetail – realizarea planului de vizite săptămânale, Pontarea (check-in, check-out) la intrarea/iesirea in magazinul vizitat, introducerea in sistem a informatiilor despre mobilier sau alte materiale de comunicare in termenul stabilit de managerul direct (dispozitive live demo, mobilier)

    Alte informatii

    Pachet de beneficii:

    - Salariu fix, extrem de motivant si corelat cu experienta;
    - Multiple bonusuri de performanta;
    - Laptop si telefon de lucru;
    - Autoturism de serviciu;
    - Parte a unei echipe tinere, cu multiple oportunitati de dezvoltare personale si profesionale.