Accounts Payable, P2P, O2C,R2C Specialist with French

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.04.2019
    Scurta descriere a companiei

    Credem in tine!

    Construirea unei cariere durabile este un proces continuu in care ai nevoie de motivatie, un plan de actiune, flexibilitate si disciplina. Succesul inseamna cunoasterea calitatilor personale si increderea in acestea. Descopera Adecco si vino sa desenam calea in cariera impreuna.

    Cine este Adecco?

    Adecco Romania este parte a The Adecco Group, lider local si mondial in furnizarea de servicii de resurse umane. Cu peste 33.000 de angajati full time si aproximativ 5.100 de sucursale, Adecco este prezent in peste 60 de tari si teritorii. În Romania, compania gestionează peste 8.000 de persoane plasate, are o baza de date cu peste 500.000 de candidaţi şi deserveste zilnic peste 600 de clienţi, toate acestea prin intermediul colegilor din cele 15 sucursale raspandite in intreaga tara.

    Misiunea noastra este sa oferim oamenilor oportunități de angajare în orice etapă a carierei profesionale, iar companiilor, talentele de care au nevoie. Consultantii nostri sunt entuziasti si pasionati, sunt profesionisti specializati in domenii si industrii multiple, au experienta si capacitatea de a-ti intelege dorintele si planurile de cariera si de a gasi job-ul potrivit pentru tine.

    Noi si voi, suntem Adecco.

    Daca nu ai gasit un rol potrivit experientei tale, dar vrei sa fii la curent cu job-urile din piata, viziteaza website-ul www.adecco.ro, sectiunea RESURSE, unde iti poti inregistra CV-ul în baza de date Adecco. Ai vrea ca totul sa fie mai rapid si mai simplu de atat? Atunci descărca aplicația Adecco Jobs valabilă în AppStore și GooglePlay si fii la curent cu noile job-uri.
    Toate datele și CV-urile sunt tratate cu confidențialitate si vor fi luate în considerare în proiectele ce corespund experienței tale profesionale.

    Adecco se angajeaza sa va protejeze si sa va respecte dreptul la intimitate si la protectia datelor dvs. cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de catre Adecco puteti gasi pe www.adecco.ro.

    Cerinte

    Are you seeking your next finance opportunity?

    Adecco has an incredible opportunity for an Accounts Payable, P2P, O2C, R2R specialist with a global company of Oil and Gas Company, as well as a major integrated player in the Global Solar Industry. This is a contract to hire opportunity offering competitive pay and a welcoming environment.

    If you meet the qualifications listed below, please apply now!

    Responsabilitati

    Responsibilities:

    • Process Accounts Payable documents with and without reference to system PO in ERP system (SAP), manual PO and non-PO transaction
    • Process payment upon Affiliate’s payment requests, including urgent or advance payments, which includes validate the request, ensuring the request has been approved
    • Create & update vendor master data in ERP System (SAP).
    • Prepare vendor reconciliation periodically and assist in the resolution of invoice discrepancies with finance function of Affiliates
    • Process employees’ system and manual claims and advances, which includes checking and verification of these payment requests against supporting document
    • Conduct data entry of accounting entries into the system and ensure data integrity, perform reconciliation of intercompany/related party accounts according to an agreed schedule and posting of any adjustments in the system to resolve the discrepancies where necessary.

    Alte informatii

    Qualifications:

    • University diploma, Economics studies represent an advantage;
    • Minimum 2 years previous experience in Accounts Payable required
    • SAP Knowledge
    • Good level of English and French - is mandatory
    • Previous experience in delivering technical trainings and knowledge transfer experience is a plus
    • We are looking for passionate people, with good analytical, planning and organizing skills.
    • Problem solving and result orientation are two major competencies required


    What our client offers:

    • Good salary package;
    • Meal tickets, life insurance & medical subscription;
    • Days working from home;
    • Internal training for the job;
    • Career opportunities;
    • Nice offices in the center of Bucharest, near to the metro;