Office Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Architected Business Solutions active.


Vezi toate job-urile Office Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Architected Business Solutions
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 31.05.2019
    Scurta descriere a companiei

    Architected Business Solutions (ABS) is a business management consulting group headquartered in Bucharest, with offices in Istanbul and Delhi, structured on three business lines – Business Consulting, member of Ebeltoft International Retail Consulting, Technology Solutions, partner of IDS Scheer/Software AG, SAP and Oracle, and Financial Services.
     
    We deliver solutions to our clients’ challenges by blending the know-how of local and international expertise. Our integrated suite of business solutions has the unique objective: to offer our clients a one-stop-shop for Business Transformation.

    Cerinte

    - Studii superioare - reprezinta un avantaj;
    - Experienta pe un post similar constituie un avantaj;
    - Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;
    - Foarte bune abilitati de prioritizare si organizare;
    -Atitudine orientata catre client si rezolvarea problemelor;
    - Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat;
    - Cunosterea pachetului MS Office.
    - Persoana energica, pozitiva;
    - Diplomat(a), cu bune abilitati de comunicare;
    - Inalt nivel de responsabilitate;
    - Spirit de initiativa, orientare catre rezultate si perseverenta;
    - Atentie la detalii si constiinciozitate;
    - Adaptare la schimbare si ritm alert de lucru;
    - Prezenta agreabila, dinamism, spirit de echipa.

    Responsabilitati

    - Intampinarea vizitatorilor si asigurarea activitatilor de protocol;
    - Preluarea apelurilor telefonice si redirectionarea acestora catre persoanele vizate;
    - Preluarea, inregistrarea, distribuirea in cadrul departamentelor a ( scrisorilor, e-mail, fax) , indosarierea si arhivarea corespondetei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati;
    - Asigurarea transmiterii/ receptionarii documentelor prin posta, fax, e-mail;
    - Mentinerea evidentei facturilor de la furnizori;
    - Gestionarea registrului de intrari-iesiri;
    - Redactare documente;
    - Activitati de printare, scanare, copiere si indosariere documente;
    -Traducere documente din engleza in romana si invers;
    - Mentinerea relatiei cu diversi furnizori conform nevoilor si procedurilor companiei/departamentelor (rechizite, traveling, curierat,utilitati si alti prestatori de servicii);
    - Ofera suport colegilor din companie/departament in indeplinirea diverselor task-uri cu caracter administrativ.
    - Organizarea calatoriilor in interes de serviciu prin rezervarea de bilete de avion, tren, etc, camere de hotel;
    -Programarea rutelor pentru masinile companiei.

    Asteptam cu drag sa te cunoastem!

    Alte informatii

    Sediu central in Eroilor.