Partners Support Manager

Angajator: Smartree Romania
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: > 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.03.2019
    Scurta descriere a companiei

    Smartree, unul dintre cei mai importanti furnizori pe piata serviciilor de outsourcing de salarizare si administrare de personal, ofera de 18 ani, solutii complete pentru managementul strategic al proceselor de resurse umane, aflate intr-o continua evolutie. In prezent, Smartree are peste 90 de angajati in sediul din Bucuresti, dar si in centrele regionale din Craiova, Pitesti si Timisoara.

    Avand la baza platforme proprietare de solutii informatice integrate, de ultima generatie, Smartree ofera o gama completa de servicii de externalizare a proceselor de HR, de la salarizare, administrare de personal, recrutare, munca temporara pana la consultanta in domeniu, oferind posibilitatea organizatiilor de a se concentra pe activitatile care aduc plus valoare si le pot sustine cresterea.

    Expertiza in cele mai bune practici din industrie dar si know how-ul celor 90 de specialisti in payroll, administrare de personal si recrutare au consolidat in permanenta portofoliul de clienti Smartree, format in majoritate din importante companii multinationale, dar si companii cu capital integral romanesc.

    Cerinte

    Ai experienta in domeniul administrarii proceselor de resurse umane si salarizarii, fiind vorbitor fluent al limbii engleze?

    Doresti sa lucrezi intr-un mediu profesionist in care iti poti dezvolta cariera?

    Atunci te asteptam in echipa noastra unde vei avea ocazia sa colaborezi direct cu partenerii Smartree.

    Responsabilitati

    > Coordonarea eficienta a tuturor activitatilor specifice proiectelor clientilor alocati

    - elaborarea planurilor pentru proiectele speciale, stabilirea resurselor necesare;
    - coordonarea echipei implicate pentru clientii prin parteneriat Smartree;
    - completarea documentatiei de acceptanta externa si a unor rapoarte specifice
    clientilor alocati prin parteneriat Smartree;
    - asistenta si suport pe toata durata relatiei contractuale;
    comunicare directa cu partenerii Smartree si cu clientii acestora in situatii de escaladare.

    > Asigurarea livrarii catre clientii Smartree a serviciilor de calcul salarial si administrare personal la nivelul contractului agreat

    - urmarirea realizarii obiectivelor stabilite si a respectarii termenelor din proiectele
    specifice;
    - monitorizarea indicatorilor specifici proceselor;
    - definirea si implementarea de procese interne pentru a asigura cele mai inalte
    standarde de calitate a serviciilor asigurate;
    - oferirea de suport in activitatile recurente pentru membrii echipelor, conform
    procedurilor specifice partenerilor Smartree.

    > Elaborarea si implementarea programelor de masurare a satisfactiei clientilor

    - realizarea de cursuri interne in vederea cresterii competentelor colegilor implicati in proiecte;
    - propunerea masurilor de crestere a gradului de satisfactie a clientilor;
    - implementarea noilor instrumente de lucru in organizatie;
    - dezvoltarea si mentinerea parteneriatelor strategice.

    Prin aplicarea CV-ului dvs. la acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.

    Pentru mai multe detalii, va rugam sa accesati Politica noastra de confidentialitate a datelor cu caracter personal, pe sitel-ul Smartree.