Asistent departament

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APS Romania active.


Vezi toate job-urile Asistent departament active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Juridic active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: APS Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Juridic
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.07.2019
    Scurta descriere a companiei

    Asset Portfolio Servicing Romania is part of the APS leading company founded in 2004 and headquartered in Prague, the Czech Republic. APS provides comprehensive services in distressed and performing loans portfolios investment advisory and recovery management and performs asset management. Involving more than 800 experts, it provides services in 15 European countries: Austria, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Cyprus, the Czech Republic, Hungary, Luxembourg, Montenegro, Poland, Romania, Greece, Serbia, Slovakia and Slovenia.

    APS manages assets totaling in nominal value more than EUR 8.6 billion and provides exclusive investment advisory to five investment vehicles and recognized institutional investors. Since 2013, APS is an official partner of International Finance Corporation (IFC), member of World Bank. APS has a single shareholder, Martin Machoň, APS cofounder and CEO.

    APS Romania was founded at the end of 2007, rapidly growing into one of the most active investors and managers of the performing and non-performing loans, partner of the strongest financial and non-financial companies in Romania.

    www.aps-ro.ro

    Cerinte

    Colegii din departamentul de executare silita sunt in cautarea unui nou coleg care sa le ofere suport in realizare obiectivelor zilnice. Daca esti la inceput de drum si iti doresti sa faci parte dintr-o echipa tanara, profesionista si plina de viata, asteptam aplicatia ta :)

    Ce ne dorim?

    Atentie la detalii;
    Studii superioare finalizate sau in curs;
    Capacitate de organizare a timpului si de prioritizare a task-urilor;
    Capacitate de concentrare pentru realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;
    Abilitati dezvoltate de comunicare;
    Cunostinte ale pachetului Microsoft Office;
    Cunostinte minime de limba engleza.

    Responsabilitati

    Noul membru al echipei va fi responsabil de:

    Asistarea Managerului de Operatiuni in probleme de comunicare, documentare si coordonare interna;
    Gestionarea corespondentei (postala, electronica sau fax) si redistribuirea ei in cadrul departamentului;
    Redactarea documentelor specifice solicitate de catre managementul companiei si managerul departamentului;
    Intocmirea minutei sedintelor la care participa managerul departamentului;
    Organizarea, asigurarea necesarului si participarea la intruniri alaturi de managerul departamentului;
    Ofera suport pentru crearea de rapoarte zilnice/ saptamanale/ lunare pentru managementul superior.

    Alte informatii

    Ce iti oferim?

    Mediu de lucru plăcut alături de o echipă tânără, într-un mediu profesionalist;
    Oportunități reale de dezvoltare în cadrul companiei;
    Punem accept pe dezvoltarea ta profesională, motiv pentru care organizăm periodic diferite training-uri și workshop-uri;
    Petreceri tematice, team-building-uri și evenimente reacreative;
    Beneficii pentru timpul tău liber : reduceri la cumpărături pentru parteneriatele agreate și la abonamentele pentru sălile de fitness;
    Acces la pachete de servicii medicale private;