Asistent administrativ

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Asistent administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.04.2019
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Absolvent studii superioare;
    Cunostinte de utilizare a computerului (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
    Limba engleza (nivel avansat);
    Spirit de lucru in echipa.

    Responsabilitati

    Efectuarea comenzilor pentru carti de vizita, in conformitate cu solicitarile primite si distribuirea acestora;
    Scanarea deconturilor si arhivarea lunara si anuala;
    Inregistrarea tuturor facturilor primite de la furnizori;
    Distribuirea presei electronice, metinerea si actualizarea arhivei electronice;
    Asigurarea necesarului privind materialele consumabile si a celor de protocol, transmiterea comenzilor catre furnizori pentru a asigura necesarul zilnic;
    Asigurarea suportului administrativ pentru colegii aflati la birou in cadrul evenimentelor interne (sedinte, proces inductie, vizite de lucru, etc.) verificare stare sali, card acces, instructiuni, indrumare, etc;
    Mentinerea contactului cu furnizorul agreat pentru ridicarea materialelor in vederea reciclarii, conform conditiilor contractuale;
    Verificarea facturilor primite de la toti furnizorii cu care colaboreaza.

    Alte informatii

    Beneficii:
    Salariu atractiv;
    Servicii medicale private;
    Decont transport (Uber + Taxi + RATB + Metrorex, etc.)
    Telefon mobil;
    Short Friday;
    Bonus anual;
    Contract pe perioada nedeterminata, oportunitatea construirii unei cariere pe termen lung;
    25 de zile de CO pe an + alte beneficii.