Junior Internal Reporting Officer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APS Romania active.


Vezi toate job-urile Junior Internal Reporting Officer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: APS Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.04.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Asset Portfolio Servicing Romania is part of the APS leading company founded in 2004 and headquartered in Prague, the Czech Republic. APS provides comprehensive services in distressed and performing loans portfolios investment advisory and recovery management and performs asset management. Involving more than 800 experts, it provides services in 15 European countries: Austria, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Cyprus, the Czech Republic, Hungary, Luxembourg, Montenegro, Poland, Romania, Greece, Serbia, Slovakia and Slovenia.

    APS manages assets totaling in nominal value more than EUR 8.6 billion and provides exclusive investment advisory to five investment vehicles and recognized institutional investors. Since 2013, APS is an official partner of International Finance Corporation (IFC), member of World Bank. APS has a single shareholder, Martin Machoň, APS cofounder and CEO.

    APS Romania was founded at the end of 2007, rapidly growing into one of the most active investors and managers of the performing and non-performing loans, partner of the strongest financial and non-financial companies in Romania.

    www.aps-ro.ro

    Cerinte

    • Studii superioare (finalizate sau în curs);
    • Capacitate analitică și atenție la detalii;
    • Capacitate de lucru sub presiune și cu termene limită;
    • Foarte bune abilități de planificare, organizare și prioritizare a sarcinilor și timpului de lucru;
    • Abilități de comunicare dezvoltate, flexibilitate și lucru în echipă;
    • Atitudine proactivă și spirit de inițiativă.
    • Capacitatea de a păstra confidențialitatea rezultatelor obținute și a informațiilor sensibile cu care intră în contact;
    • Bune cunostințe de operare PC – pachetul MS Office (Microsoft Excel – nivel avansat);
    • Cunoștințe de limbă engleză la nivel avansat;

    Responsabilitati

    • Administrarea documentatiei primite din partea departamentelor operationale
    • Gestionarea tuturor ofertelor primite din partea diviziei operationale, monitorizarea si actualizarea informatiilor in aplicatia interna de lucru
    • Introducerea si formatarea datelor, precum si actualizarea periodica a evidentei lor
    • Crearea rapoartelor solicitate de catre managementul companiei;
    • Implicare in eficientizarea intregului proces de guvernanta corporativa
    • Atenție sporită la detalii, și ducerea la o buna îndeplinire a procedurilor și regulilor aferente departamentului

    Alte informatii

    Beneficii:

    • Dezvoltarea unei cariere intr-un mediu de lucru placut alaturi de profesionisti;
    • Posibilitatea de a creste in cadrul grupului;
    • Workshop-uri si training-uri periodice;
    • Parteneriate cu diferite shop-uri pentru a te bucura de timpul tau liber;
    • Beneficii suplimentare pentru pachetul salarial.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Remote

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (96)