Team Leader Retail Sales

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.04.2019
    Scurta descriere a companiei

    Reteaua privata de sanatate REGINA MARIA are la baza doua principii pe care le-a urmarit mereu: specialisti de foarte buna calitate si grija lor fata de pacient. Ne dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv

    Cerinte

    - Foarte bune abilitati de prezentare si comunicare a informatiei;
    - Foarte bune abilitati de analiza;
    - Foarte buna capacitate de livrare a rezultatelor si indeplinire a asteptarilor clientului;
    - Cunostinte avansate in domeniul proceselor relatiilor cu clientii;
    - Capacitatea de a coordona mai multe proiecte simultan;
    - Bune abilitati de sinteza;
    - Abilitatea de a lucra cu deadline-uri stranse;
    - Bune abilitati de lucru in echipe cross-functionale;
    - Capacitate de ierarhizare a priorităţilor;
    - Rezistenta la stres;

    Responsabilitati

    Rolul de Team Leader Retail Sales in Regina Maria:

    - monitorizează si coordonează activităţile din cadrul Departamentului Corporate-Retail, pentru a asigura preluarea şi tratarea solicitarilor clienţilor în condiţii optime şi cu un grad ridicat de profesionalism;
    - asigură suport consilierilor de vanzari si retentie, monitorizează şi oferă feedback si coaching referitor la indicatorii de performanţa stabiliţi şi la respectarea standardelor de calitate;
    - asigura instrumentele necesare canalelor de vanzare pentru desfasurarea procesului de vanzare (oferte, aplicatii, scripturi), gestioneaza si monitorizeaza campaniile outbound, contribuind activ la indeplinirea obiectivelor de venit ale Departamentului, la mentinerea profitabilitatii portofoliului si la pastrarea unui grad optim de satisfactie a clientilor;
    - se asigură că procedurile si instrucţiunile de lucru sunt respectate de către consilierii de vanzari.
    - organizeaza periodic sesiuni de instruire, observare directa a activitatii prin ascultarea apelurilor, ofera feedback, consiliere si recomandari contribuind astfel la dezvoltarea abilitatilor si performantelor echipei, in vederea atingerii obiectivelor de vanzare;
    - intocmeşte fişe de observare pe baza apelurilor ascultate asigurand astfel respectarea standardelor de calitate;
    - furnizează feedback catre manager pentru îmbunătăţirea performanţelor, proceselor sau instrucţiunilor de lucru;
    - colaborează cu toate departamentele (Legal, Customer Care, Suport, IT, Baza de Date) in vederea finalizării corecte a solicitărilor clienţilor;
    - preia solicitarile clientilor în situaţiile care depăşesc competenţa consilierilor de vanzari, spre analizare şi rezolvare.