Responsabil Salarizare
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Universal Alloy Corporation Europe active.Vezi toate job-urile Responsabil Salarizare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Universal Alloy Corporation Europe |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 02.04.2019 |
Remote work: | On-site |
World-class people offering world-class products!
When it comes to hard alloy extrusions, there is no better source than UAC. After all, this is what we do. It isn’t an afterthought, a side business. We’re known around the globe for our high-strength hard alloy aluminum extrusions with the tightest dimensional tolerances available. Of course, customers also trust us for precision machining, high-quality assembly, and superior surface treatment, as well.
To our customers in aircraft structures and other industries where precision-engineered products are critical, we act as a direct-sales manufacturer with stocking warehouse capabilities, offering the shortest lead-time in the industry. But what really makes us different is our flexibility. We are over 2,000 people at three fully integrated manufacturing locations globally – working together as one – doing whatever it takes to please our customers.
Cautam o persoana cu initiativa, dornica de a avea performante intr-un domeniu cu tehnologie avansata, care corespunde urmatoarelor:
- Studii superioare finalizate in domeniul economic
- Experienta in domeniul administrare resurse umane si salarizare, minim 2 ani
- Experienta de lucru in programul informatic Indeco
- Efectuarea cursului de “Inspector Resurse Umane”
- Cunoştinţe operare PC-pachetul MS Office nivel avansat
- Persoană conştiincioasă şi serioasă, riguroasă în realizarea sarcinilor, atenta la detalii
- Confidentialitatea informatiilor este imperativa
- Persoana cu bune abilitati de comunicare si lucru in echipa
- Cunoastere foarte buna a prevederilor legislatiei muncii
- Cunostinte de limba engleza
- Persoana dinamica, organizata, cu spirit de initiativa.
Responsabilitatile principale ale postului sunt:
- Intocmire documente de personal pentru angajatii noi
- Intocmire acte aditionale pentru modificarile contractuale
- Intocmire decizii de incetare, suspendare sau revenire
- Operare in Revisal si transmitere a informatiilor in termenul legal
- Intocmire si centralizare documente legate de activitatea de salarizare: pontaje, note de lichidare, adeverinte de salarizare; adeverinte de vechime, concedii medicale, popriri
- Administrare dosare de personal ale angajatilor pentru a respecta toate cerintele legale
- Urmarire evidenta tuturor cererilor si documentelor care intra in departament privitoare la evidenta zilnica a angajatilor
- Calculare salarii, intocmire declaratia 112
- Alte activitati organizatorice.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Secretar birou notarial Aplica fara CV | |
Junior Finance Specialist - Part time - Cluj Napoca Aplica fara CV | |
Programe de internship, trainee sau joburi entry-level in Resurse Umane Aplica fara CV |
Raporteaza eroarea la