Contabil Sef

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Crowe PayOut Romania Membru Crowe Global active.


Vezi toate job-urile Contabil Sef active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Crowe PayOut Romania Membru Crowe Global
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.03.2019
    Scurta descriere a companiei

    Intr-o lume unde diversitatea este un element cheie, stim ca este esential sa adaptam serviciile noastre la cerintele clientilor, sa construim solutii customizate pentru fiecare client.

    Motto-ul nostru: Nu exista un serviciu care sa nu poate fi imbunatit.

    Cerinte

    1.Studii superioare economice, specializarea Finante – Banci
    2.Minimum 1 an experienta in atributii similare, nu neaparat pe functia de Contabil sef.
    3.Cunostinte avansate de contabilitate si fiscalitate (OMF 1802, Fiscal Code, etc.)
    4.Nivel avansat operare Microsoft Office (Excel, Word);
    5.Abilitati de lider cu calitati manageriale, deschis in comunicare cu subalternii, cu superiorii dar si cu colaboratorii externi
    6.Persoana responsabila, proactiva, simt analitic dezvoltat, organizata,
    7.Persoana orientata pe rezultat, capabila sa lucreze independent si/ sau sa delege cand e cazul;
    WinMentor va fi considerat un plus;
    Incarcarea/volumul nu este unul mare



    Responsabilitati

    • Raspunde de inregistrarea contabila la timp a tranzactiilor in contabilitate in concordanta cu reglementarile legale contabile si fiscale romanesti si a procedurilor de lucru interne specifice ale companiei la nivelul departamentului;
    • Coordoneaza si conduce o echipa formata din trei contabili raportand direct catre Directorul Financiar de Grup;
    • Gestioneaza crearea conturilor contabile analitice conform planului de conturi unitar la nivel de grup si a item-urile noi din nomenclatoarele de parteneri,actualizeaza taxele aferente marfurilor, articole stocabile si nestocabile ( marfuri, mijloace fixe, obiecte de inventar, discounturi, etc.) efectuand setarile necesare in acest scop cu sprijinul reprezentantilor companiei de suport pentru sistemul informatic WinMentor;
    • Inregistreaza si/sau verifica inregistrarile zilnice efectuate de echipa din subordine aferente achizitiilor de marfuri interne si externe, prestari servicii, consumuri interne, obiecte de inventar, mijloace fixe, materiale si ambalaje, etc.;
    • Coordoneaza si conduce periodic procesele de inventariere conform legii si a procedurii interne, pregatind documentatia specifica necesara, analizeaza diferentele rezultate in procesul de valorificare a rezultatelor stabilind inregistrarile contabile aferente conform procesului de inventariere a rezultatelor;
    • Verifica si/sau inregistreaza estimarile de cheltuieli, amortizarile si provizioanele, colaborand cu membrii echipei din subordine;
    • Asigura reconcilierea lunara a datelor cantitativ-valorice de gestiune cu continutul conturilor din balantele analitice din contabilitatea financiara de clienti, furnizori, stocuri, mijloace fixe, s.a.;
    • Monitorizarea si reconciliaza lunar continutul conturilor neuzuale si de tranzit din balanta, a sumelor in curs de clarificare;
    • Gestioneaza limitele de credit si asigurarea clientilor conform procedurilor de lucru interne in aplicatiile informatice ale companiilor de asigurare creante clienti;
    • Pregateste impreuna cu echipa sa declaratiile fiscale si nefiscale specifice domeniului de activitate in care activeaza compania, asigura transmiterea lor electronica sau prin alte mijloace acceptate de lege catre autoritatile statului, reconciliaza lunar fisa de platitor ANAF cu soldurile din balanta contabila;
    • Pregateste pachetului auditat de situatii financiare anuale in concordanta cu prevederile legale in vigoare financiar-contabile, intocmeste situatiile financiare semestriale ale companiei;
    • Raspunde de pregatirea documentatiei necesare a fi inaintate auditorilor externi in procesul de auditare financiara anuala;
    • Asigura suport zilnic departamentelor companiei in scopul derularii business-ului;
    • Intocmeste diferite situatii financiare si rapoarte la cerere functie de cerintele de business, prelucrand in acest scop in Excel rapoartele extrase din sistemul informatic;
    • Raspunde de asigurarea unui climat adecvat de munca si a unui nivel profesional adecvat in departament.

    Alte informatii

    Salariul 4500 net + tichete masa 15 lei + abonament Medlife + decont transport