Communication & Strategic Planner

Employer: APT Resources & Services SRL
Domain:
  • Education - Training
  • Marketing
  • Advertising
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 18.03.2019
    Short company description

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Requirements

    For our client, a well-known leader in personal systems and printing, we are looking for a Communication & Strategic Planner with Advanced English, to work in the EMEA Small & Medium Commercial Sales.

    Requirements:

    · 3-5 years of experience in a related field (Training, Communication, Sales, IT, IT services/Call center)
    · Fluent written and verbal English a must
    · 3-5 years of experience creating copy and text used in internal/external communications
    · Project management and ability to co-ordinate multiple channels of communication simultaneously across multiple campaigns
    · Proficient in Microsoft Suite (Word, PowerPoint and Excel).

    Responsibilities

    Responsibilities

    · Coordination of recurring process to collect, compile, review and send out recurring internal communications
    · Manage weekly staff, all manager calls and all employee meetings *(Quarterly business webinars, management reviews, announcements, webinar etc.)
    · Creation and possible delivery of executive level presentations
    · Create, deliver, execute and manage communication programs and plans
    · Create compelling content for video, print, email and internet
    · Track all communications activities across EMEA and ensure visibility to all stakeholders on status

    Other info

    What we offer:

    · Motivated salary
    · Health insurance
    · Meal tickets
    · Other benefits such as gym & transportation discount, holiday vouchers etc.
    · In-house trainings