Assistance coordinator with English

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Transporturi
  • Turism
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.03.2019
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Cerinte

    Required skills:

    Bachelor's degree (preferably);
    Good communication skills;
    Proficiency in written and spoken English;
    Previous relevant experience in working in a quality customer service environment ( preferably with a technical profile)

    Responsabilitati

    Key responsibilities:

    Provide prompt and efficient services to the customer using the correct resources and verify that the required standards are delivered;
    Ensure that the appropriate benefits are provided in a timely and cost-effective manner and in line with specific procedures and guidelines required by the clients;
    Handle all incoming / outgoing telephone calls and written correspondence in a prompt and courteous manner in line with the company's standards;
    Ensure that accurate costs are detailed on all assistance files;
    Maintain regular consistent and professional attendance, punctuality, personal appearance, and adherence to relevant health & safety procedures;
    Pursue personal development of skills and knowledge necessary for the effective performance of the role.
    Working in shifts (includes night shift as well)

    Alte informatii

    Other:
    Working in shifts
    Attractive salary;
    Meal vouchers;
    Health plan (Medlife);


    If you consider yourself to be a match then apply and we’ll contact you in short notice. You can also apply by sending your CV to the following email address: irina.teotoase(@)apt.(ro)

    060319IDT