Marketing Assistant

Angajator: LOJA FRUCTELOR / SLooP
Domeniu:
  • Marketing
  • Publicitate - Agentii publicitate
  • Relatii Publice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.03.2019

    Descriere Companie:

    Noi, echipa Loja Fructelor, ne-am dorit dintotdeauna sa dezvoltam o astfel de afacere, care sa-i ajute pe romani cate puțin, in fiecare zi, sa consume mai multe legume si fructe. Pasionați de aceasta idee, am dezvoltat smuti-uri si sucuri-uri proaspete realizate doar din fructe si legume si nimic altceva, am fost atenți sa comunicam firesc si corect proprietațile sanatoase si delicioase ale gamei.

    SLooP a devenit rapid un prieten drag al frigiderelor, posetelor, sertarelor de birou si meselor de cafenele din țara noastra.

    Cum este echipa SLooP ?

    Autentica. Fiind parinții spirituali ai unui produs care respira naturalețe, ne place sa menținem aceeasi valoare si in comportamentul nostru, unii cu alții, dar, mai ales, cu publicul nostru.

    Plini de inițiativa. Suntem o companie tanara, asa ca nu mici sunt sansele sa ne gasesti uneori afundați in planuri de dezvoltare de noi produse, alteori facand ordine prin curtea noastra plina de flori. Nu ne este teama sa riscam, sa facem lucrurile altfel si suntem constienți ca acest „altfel” poate veni oricand si de la oricine.

    Respiram inovare. Suntem mereu in cautare de soluții tehnologice inovatoare care inlesnesc accesul unui public mai mare si eterogen la produse sanatoase, facute din fructe si legume proaspete.

    Suntem responsabili. Fața de mediu, fața de cei care ne sunt alaturi in aceasta aventura, fața de comunitate. Fața de cifre, caci suntem o afacere. Bunatați 100% in sticluțe, dar si in afara lor!

    Spunem „Mulțumesc!” des. Suntem recunoscatori, zi de zi, de oportunitatea de a crea de la zero o companie in a carei misiune sa credem cu pasiune asa ca incercam sa impartasim aceasta recunostința mai departe, sa fim generosi si onesti.

     

    Ce cautam?

    Absolvent cu studii superioare cu puțina experiența in rol administrativ sau marketing.


    Competențe soft si calitați pe care le apreciem la tine:

    · comunicarea eficienta

    · bunele abilitați interpersonale

    · foarte buna organizare si planificare

    · atitudine pozitiva si vibranta – se molipseste

    · curajul si gestionarea corecta a provocarilor

    · atenția la detalii

    · simțul estetic si practic – se mai si educa 😊

    · viziune de ansamblu – Helicopter View

    · activ in Social Media (Facebook, Instagram, YouTube, SnapChat, Tik Tok etc)
     

    Ce vei face?

    POSM (Point of Sale Marketing)

    • te vei ocupa de producția si gestionarea materialelor de comunicare,
    • vei fi in contact direct cu furnizorii dar si cu colegii din vanzari si trade marketing
    • vei participa la procesul de creație a campaniilor de marketing 360

    Evenimente:

    • organizare evenimente sub indrumarea unui Brand Manager
    • gestionarea relației dintre organziatorii si agenția de creatie/BTL, pentru buna desfasurare a evenimentelor

    Cercetare de Piața:

    • identificarea nevoilor de cercetare si consituirea unor proiecte care sa raspunda intrebarilor despre piața si consumator

    Responsabilitați administrative:

    • vei sprijini echipa in diferite proiecte sau cu continuitate in realizarea sarcinilor zilnice, dupa nevoie.

     

    Ce competențe vei dobandi?

    • Experiența de lucru intr-o echipa mica dar dinamica si mereu conectata, deschisa la ideile nastrusnice ale oricarui om care face parte din ea, inclusiv tu
    • Abilitați de elaborare a unor planuri si acțiuni care sa realizeze strategia de marketing si/sau comunicare
    • Competențe de project management si gestionare a resurselor, mai ales in organizarea evenimentelor
    • Competențe pentru dezvoltarea unor proiecte de cercetare de piața si consumator
    • Abilitatea de a jongla cu task-uri si proiecte, in asa fel incat sa ințelegi cum creste un business, de a ințelege ce inseamna pro-activitatea, leadership-ul, responsabilitatea si “momentum” in realitatea unei afaceri cu produse proaspete („cold chain”).
    • Experiența de afi lucrat pentru un brand transparent, actual, dar deloc simandicos

     

    Cine te va coordona?

    Vei fi coordonat de Gina, Brand Manager


    Program:
    5 zile pe saptamana, 8 ore + 1h pauza de masa, 0900 – 1800

    Locație:
    Birou Loja Fructelor: Bucuresti, Sect 1, Str. Ing. Zablovschi, nr. 25.