Learning & Development Specialist
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Leroy Merlin active.Vezi toate job-urile Learning & Development Specialist active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | Leroy Merlin |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22.05.2019 |
Remote work: | On-site |
3 ani experiență într-un rol similar; Elaborează propuneri de formări și acțiuni de dezvoltare a competențelor pentru nevoile identificate prin discuții cu grupurile țintă; Membră a Grupului Francez Adeo, numărul 3 mondial în piața de bricolaj, compania LEROY MERLIN România are în prezent deschise magazine în București, Craiova, Ploiești, Brașov, Cluj-Napoca, Sibiu, Constanța, Tîrgu Mureș, Suceava, Bacău, Iași, Timișoara, Oradea, urmând să deschidă și alte magazine în principalele orașe din țară. Magazinele LEROY MERLIN oferă clienților săi soluții pentru amenajarea spațiului, decorare, grădinărit, construcții, bricolaj. Astfel, visele fiecarui client se pot îndeplini grație prețurilor accesibile și diversității produselor. LEROY MERLIN susține platforma comunitara online FACEM-FACEM pusă la dispoziția tuturor pasionaților de bricolaj, construcții, decorațiuni și grădinărit. La Leroy Merlin reușita fiecărui membru al companiei contribuie la reușita companiei. http://www.leroymerlin.roCandidatul ideal
Foarte bune abilități de comunicare și relaționare;
Experiență dovedită în crearea de materiale educaționale (jocuri de rol, jocuri de înțelegere a conceptelor, etc.);
Experiență în crearea și livrarea programelor de leadership și soft skills;
Excelente abilități de planificare și de organizare;
Bune abilități de negociere;
Foarte bune abilități de analiză și sinteză;
Spirit analitic dezvoltat, atenţie la detalii;
Capabil să lucreze independent și să gestioneze mai multe proiecte în același timp;
Deschis, energic, flexibil, team player;
Flexibilitate și disponibilitate de a călători (20% din timpul de lucru);
Foarte bună înțelegere și utilizare a pachetului Office;
Limba engleză și/sau franceză nivel avansat.Descrierea jobului
Propune, dezvoltă și implementează programe de dezvoltare pentru angajații companiei, în special pentru manageri;
Pune în practică planul de formare și realizează constant propuneri de îmbunătățire a acestuia, în funcție de schimbările apărute la nivel de strategie;
Întâlnește, evaluează şi alege partenerii externi în funcţie de nevoile companiei;
Se ocupă de negocierea contractelor și de relaţia cotractuală cu furnizorii externi de formare;
Concepe şi propune bugetul proiectelor de care este responsabil;
Vine în sprijinul colegilor din diverse departamente pentru elaborarea de formări/materiale de comunicare privind diverse subiecte;
Construiește instrumente pentru a testa nivelul de competențe specifice înainte și după programul de formare;
Propune metode de evaluare a programelor de dezvoltare;
Identifică axele de dezvoltare pentru a optimiza impactul acțiunilor de formare;
Organizează și animă procesul de management al performanței;
Este mereu la curent cu evoluția pieței și a instrumentelor de formare și propune cele mai noi metode, adaptate la nevoile companiei. Descrierea companiei
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
People Specialist (Employee Services) BUCURESTI, Cluj Napoca, Iasi, Job national | |
Specialist Salarizare / Payroll Hybrid | |
Sales Development Representative Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (52) |
Raporteaza eroarea la