Call center - limba Română - proiect Țigări electronice
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Randstad România active.Vezi toate job-urile Call center - limba Română - proiect Țigări electronice active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Randstad România |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 27.03.2020 |
Remote work: | On-site |
Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.
Cerinte
Randstad recrutează persoane interesate de poziție de agent call center pentru o companie multinațională ce activează de peste 14 ani pe piața din Romania.
Obiectivele postului: Oferirea de suport clienților online și telefonic, la un nivel superior de performanță, permițând soluționarea efectivă a problemelor semnalate/taskurilor conform Service Level Agreement.
Detalii:
Departament: Inbound - se preiau telefonic sau prin e-mail solicitările venite din partea clienților.
Cerințe:
- se solicită cunostințe Engleză: nivel B1-B2 (limba Engleză este necesară pentru buna folosire a aplicațiilor în care se va lucra și pentru a lasa notițe după discuția cu clientul);
-cunoștințe de utilizare PC (MS Office);
- abilități tehnologice specifice departamentului cu clienții;
- se solicită minim studii medii.
Program de lucru:
8 ore/ zi + 1 ora pauza de masă, program flexibil Luni-Duminica in intervalul 08:00-22:00. Se lucrează 5 zile urmate de 2 zile libere.
Training: 2 saptamani.
Agenții trebuie să:
- ofere suport telefonic, în limba Română;
- reprezintă interfața dintre client și companie
- oferă asistență în deplin acord și stricta respectare a condițiilor de serviciu agreate cu compania și a procedurilor de aceasta indicate
- identifică problemele semnalate de client punându-i acestuia întrebări sistematice și specifice pentru o corectă diagnosticare a problemei;
- completează și actualizează permanent baza de date a departamentului cu problemele semnalate de către clienți și soluțiile propuse;
- răspunde tuturor solicitărilor superiorilor pentru atingerea obiectivelor postului și departamentului;
- se face responsabil de aplicarea prevederilor Regulamentului de ordine interioară și ale celorlalte acte normative în legătură directă cu activitatea serviciului pe care o prestează;
- își însușește, respectă și aplică toate reglementările legale și interne în domeniul securității și sănătății în muncă;
- își desfășoară activitatea conform Sistemului de Management Integrat al Calității centrelor de Contact Clienți.
Pașii procesului de recrutare:
1. Interviu Randstad
2. Interviu HR client Randstad + testare nivel limba engleză (test scris aprox. 30 min).
3. Interviu final
Pachet salarial:
Salariu net;
Bonus de performanță;
Tichete de masă - 15 ron /zi lucrată;
Decont transport;
Card medical - Medlife.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Operator call center cu limba romana Aplica fara CV | |
OPERATOR CALL CENTER BUCURESTI, | |
Call Center Officer - Divizia Operatiuni BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (148) |
Raporteaza eroarea la