REPREZENTANT RELATII CLIENTI

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Antena Group active.


Vezi toate job-urile REPREZENTANT RELATII CLIENTI active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Antena Group
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.03.2019
    Scurta descriere a companiei

    Cine suntem noi

    Suntem echipa Antena Group. Venim zilnic la birou (sau mergem pe teren) cu entuziasm, cu placerea de a lucra cu colegii si cu dorinta de a oferi celor care ne urmaresc (la TV si in online) o stare de relaxare, de a se distra si informa evadand in universul creat de noi. Cele mai importante cifre pentru noi sunt cele de audienta.

    De la inceput ne-am dorit sa fim cei mai buni in ceea ce facem. Pentru asta trebuie sa fim in fiecare zi mai buni: sa experimentam, sa invatam din greseli si sa avem incredere in noi si in viitorul pe care il construim impreuna.


    In momentele importante ne mobilizam intotdeauna. Pentru noi nimic nu se compara cu satisfactia depasirii situatiilor “imposibile”. Ne place sa transformam imposibilului in posibil.


    Cerinte

    Studii medii sau superioare finalizate;
    Minimum 6 luni experienta pe un post similar (domeniul teleshopping constituie un avantaj);
    Abilitati de comunicare excelente (vorbit si scris).

    Responsabilitati

    Gestionarea apelurilor telefonice primite in departamentul Customer Care;
    Solutionarea solicitarilor venite de la clienti telefonic sau online;
    Contactarea clientilor pentru a comunica rezultatele solicitarilor;
    Raportarea asupra modului in care au fost solutionate solicitarile primite de la clientii contactati;
    Procesarea documentelor necesare solicitarilor de retur venite din partea clientilor;
    Gestionarea concursurilor organizate in companie (crearea de regulamente si alte documente necesare, informarea tuturor persoanelor implicate, contactarea castigatorilor, experierea premiilor prin curier)
    Gestionarea materialelor necesare pentru livrari (instructiuni de utilizare, etichete, ambalaje, etc.);
    Intocmirea raportul saptamanal de eficienta a serviciilor de call-center