Cloud Support Engineer with French and English

Employer: APT Resources & Services SRL
Domain:
  • Customer Support - Client Service
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 15.02.2019
    Short company description

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Requirements

    Requirements:

    · Fluency in English and French;
    · Knowledge of IT networking concepts and technologies such as Exchange, Active Directory, Sharepoint, Skype for Business;
    · At least 6 months in a customer support role would represent an advantage;
    · Excellent communication skills;
    · Customer oriented.

    Responsibilities

    Responsibilities:

    · Resolve the tickets raised by business-to-business customers who acquired an office 365 license and finding solutions through different mechanisms (database research, virtual lab tests etc);
    · Take customer tickets by phone or by email and handling technical issues through efficient use of materials provided;
    · Update the data base and create the technical documentation with resolved cases details (solving mechanism, explanations etc.);
    · Keep in contact with customers, make sure the right expectations are being set.

    Other info

    We offer:

    · Opportunity to learn cutting edge new cloud technology;
    · Opportunity to grow in the organization and build a successful career path;
    · Extended benefit package;
    · Great office location, close to the metro station and Promenada Mall.