Ofiter Helpdesk
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile EXCON CONSULTANTA active.Vezi toate job-urile Ofiter Helpdesk active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | EXCON CONSULTANTA |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 10.03.2019 |
Remote work: | On-site |
Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.
Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.
Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.
OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).
In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.
EXCON CONSULTANTA, firma de consultanta in resurse umane, recruteaza Ofiter Helpdesk pentru clientul sau, o companie din domeniul Retail.
- Studii superioare (finalizate sau in curs);
- Orientare spre solutii;
- Cunostinte foarte bune de operare PC;
- Atentie la detalii;
- Cunostinte limba engleza – nivel avansat;
- Abilitati de a lucra in conditii de stres.
- Ofera suport tehnic la fata locului si la distanta, in urma incidentelor semnalate de alte departamente, pentru toate componentele PC hardware, software si pentru perifericele asociate;
- Pune in functiune calculatoarele si perifericele asociate, inclusiv noi instalari si repunerea in functiune a echipamentelor existente;
- Inregistreaza cerintele venite din partea tuturor departamentelor firmei şi, dupa caz, le repartizează departamentelor responsabile de rezolvare;
- Monitorizează statusul cerintelor transmise in rezolvare catre alte departamente si actioneaza in vederea livrarii suportului in conformitate cu termenii agreati prin indicatorii stabiliti;
- Sesizeaza aspecte identificate în procesul de asigurare al suportului, propunand solutii de imbunatatire;
- Se asigura ca sistemele si programul software de HelpDesk sunt actualizate astfel incat mesajele de informare sa fie transmise in timp util catre toti angajatii firmei.
Iti este acordat un salariu motivant la care se adauga alte beneficii oferite de compania angajatoare.
Daca ti-am trezit interesul si doresti sa afli mai multe detalii, asteptam candidatura ta pentru a o analiza.
Iti dorim mult succes!
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Junior Helpdesk Administrator (Stefanestii de Jos) 3200 RON NET / luna | |
Operator Helpdesk - West Gate Park Hybrid | |
Local IT HelpDesk Intern BUCURESTI, Job national | |
Vezi job-uri similare (6) |
Raporteaza eroarea la