Office Manager Canopyst

Angajator: Canopy Digital
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.02.2019
    Scurta descriere a companiei

    - Vrei să înveți marketing online la standarde înalte?
    - Ți-ar plăcea să lucrezi cu super colegi și să zâmbești în fiecare zi?

    S-ar putea să facem echipă bună. Hai să ne cunoști, îți spunem de ce suntem echipa alături de care te poți dezvolta pentru o carieră în marketing online, fie că e Google AdWords, Facebook Ads sau strategie online.

    Canopy este agenție de marketing online, cu focus pe Pay Per Click. În cei doi ani de existență pe piață am devenit Google Premier Partner și am ajuns în top 5 agenții care gestionează cele mai mari bugete de publicitate pe Google și Facebook din țară, cu un total actual de peste 2,5 milioane de euro.

    Aducem rezultate prin campanii tip Pay Per Click, strategii digitale complete, traininguri pentru dezvoltarea echipelor, audit-uri de Usability pentru creșterea ratei de conversie și setarea corectă a platformei de Analytics pentru măsurarea și interpretarea ușoară și eficientă a datelor.

    Lucrăm pentru branduri de top cu aceeași pasiune ca și pentru companiile mici și ambițioase și ne-am consolidat expertiza în variate industrii și nișe de piață. Sephora, Romstal, Titirez, Piatra Online, Bijuteria Teilor, DentEstet și DPAP sunt doar o parte dintre companiile care au încredere în echipa Canopy.

    Ne preocupă ce se întâmplă în jurul nostru și susținem mai multe ONG-uri.

    Dacă și tu crezi în digital, ai oportunitatea să înveți de la zero sau să crești din punctul în care te-ai blocat. Ai acces la experiența noastră, la cursuri și traininguri din domeniu și poti lucra cu super companii.

    Într-un minut ai ocazia să ne cunoști mai bine:
    https://youtu.be/ZLbr27nuGDk

    Cerinte

    Ești persoana potrivită dacă:

    • Ai finalizat studiile superioare.

    • Ești o persoană responsabilă, organizată, dinamică, diplomată și concentrată pe soluții.

    • Ai o atitudine pro-activă și spirit de inițiativă.

    • Ai atenție distributivă și capacitate de a rezolva sarcini multiple.

    • Ai abilități bune de comunicare.

    • Știi să îți planifici și prioritizezi activitățile.

    • Ești o persoană ambițioasă și dornică să te dezvolți constant.

    • Cunoști pachetul MS Office (Word, Excel, PowerPoint) la nivel avansat.

    • Limba engleză la un nivel mediu-avansat este un must.

    • Ne uimești prin curiozitatea ta.

    Intri în cursă cu un mare avantaj dacă:

    • Ai o experiență de minim 3 an în domeniu.

    Responsabilitati

    Administrative

    Elaborarea și redactarea mai multor tipuri de documente: materiale de lucru, oferte, contracte, traduceri etc.
    Actualizarea bazelor de date ale companiei.
    Suport logistic și administrativ pentru organizarea unor evenimente.
    Prim contact în relația cu potențialii clienți.
    Întocmirea de rapoarte administrative și operaționale.
    Menținerea legăturii cu autoritățile pentru situații specifice: ONRC, ANAF, etc.
    Pregătire documentației necesare pentru proiecte de finanțare și alte proiecte de gen.

    HR

    Comunicarea cu firma care administrează activitățile de resurse umane.
    Coordonarea zilnică a tuturor politicilor și programelor de resurse umane, precum foaia de prezență, medicina muncii, activități de SSM / PSI, acte adiționale.
    Managementul înregistrărilor HR și al dosarelor de personal.
    Verificarea statului de plată și virarea salariilor către angajați.
    Întocmirea și verificarea mai multor tipuri de documente specifice, de la deconturi de cheltuieli la foi de activitate lunară a angajaților, plus rapoartele aferente.

    Financiare

    Activități de contabilitate primară: registru de casa, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum și NIR-uri, emitere facturi, etc
    Emiterea de rapoarte financiare, săptămânale / lunare.
    Înțelegerea și verificarea corectitudinii înregistrărilor contabile.
    Menținerea legăturii cu departamentul externalizat de contabilitate.

    Alte informatii

    Beneficii
    • Salariu competitiv.

    • Ai acces permanent la resurse de dezvoltare și traininguri interne.

    • Poți fi implicat în proiecte în care câștigul la nivel de knowledge și experiență este superior.

    • Abonament gratuit la o clinică medicală privată.

    • Energie asigurată pe parcursul zilei de fructe și cafea proaspătă.

    • Team fun: în fiecare vineri mâncăm împreună – face cinste compania, ne relaxăm la ieșiri cu bicicleta sau în oraș. Mergem împreună în teambuilding-uri aparte (am fost în Croația, Bulgaria, România).

    • Relaxare la 360 grade, body&mind :P: adică abonament la masaj de 5 stele, boardgames.