CONTABIL

Angajator: HR TIME
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.02.2019
    Scurta descriere a companiei

    Noi credem cu tarie in alegerea "Omului potrivit la locul potrivit"!
    Este valabil deopotriva pentru companii, insa cu atat mai mult este valabil pentru fiecare dintre noi in alegerea si urmarea carierei potrivite!
    Consideri ca jobul nostru este potrivit pentru tine?
    Nu ai de facut decat sa aplici pe platforma sau ne trimiti CV-ul la adina.vladau@hrtime.ro

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate in domeniul contabilitatii sau similar;
    - Certificarea CPA/ sau urmarea in prezent a programului (daca nu este deja obtinuta aceasta certificare);
    - Experienta profesionala recenta de minim 2-4 ani in domeniul contabilitatii intr-o companie de consultanta, cunostinte avansate de contabilitate statutara si privind fiscalitatea romaneasca;
    - Abilitati foarte bune de project management, comunicare interpersonala, auto-organizare, atentie la detalii, gandire analitica;
    - Profesionalism, integritate, incredere, asumarea responsabilitatilor;
    - Abilitati de lucru intr-un mediu dinamic, initiativa, motivatie, multi-tasking pentru realizarea sarcinilor in termenele asumate si corect;
    - Persoana dedicata oferirii unui standard superior de servicii catre clienti;
    - Utilizare avansata a Microsoft Office, inclusiv Excel; experienta cu programele ERP este un plus (NAV/SAP/Nexus);
    - Engleza – avansat – vorbit, scris, citit.

    Responsabilitati

    - Realizarea activitatilor specifice de contabilitate (active fixe, tranzactii intre companii, facturi, registru si altele);
    - Realizarea activitatilor de sfarsit de luna, calcularea taxelor si impozitelor pentru clienti, pregatirea/analizarea declaratiilor fiscale (D100/D300/D390/D394/D101);
    - Realizarea situatiilor fiscale anuale pentru clientii companiei;
    - Realizarea rapoartelor specifice solicitate de clienti;
    - Comunicarea in stil proactiv cu clientii;
    - Administrarea situatiilor/declaratiilor financiare si fiscale, precum si a rapoartelor;
    - Preocuparea continua pentru pregatirea si dezvoltarea profesionala.

    Alte informatii

    Ce oferim?
    - Salariu conform responsabilitatilor, sistem de beneficii legat de performanta profesionala;
    - Abonament medical;
    - Suport permanent pentru pregatirea si dezvoltarea profesionala; plata manuale, examene ACCA, timp pentru studiu;
    - Program flexibil pentru a sustine work-life balance;
    - Abonament la sala de sport;
    - Accesul la surse variate de informare si dezvoltare personala si profesionala;
    - Oportunitati de crestere profesionala, de a coordona echipa in viitor;
    - Suportul constant pe care il acorda conducerea companiei.