Packaging Purchaser Manager/Manager Aprovizionare Ambalaje

Angajator: SalesConsulting
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.02.2019
    Scurta descriere a companiei

    Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.

    Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
    We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
    - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
    - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
    - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
    - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
    - PHARMA (all levels)

    Cerinte

    - Experienta de minim 3 ani pe o pozitie similara de achizitii;
    - Multitasking;
    - Experienta anterioara in organizatii cu fabrici de productie;
    - Limba engleza – nivel avansat;
    - Disponibilitate pentru calatorii la furnizori.

    Responsabilitati

    Clientul nostru este o companie multinationala importatoare de branzeturi cu peste 4300 de angajati si cu o prezenta destul de mare in Europa.

    - Participa la dezvoltarea si implementarea strategiei de aprovizionare pentru atingerea obiectivelor comerciala, termene de plata si stocuri ;
    - Identifica potentiali furnizori, pregateste cereri de oferta, reconciliaza propunerile cu obiectivele companiei si negociaza preturile si conditiile comerciale;
    - Transpune in practica selectia ofertelor comerciale si intocmeste contractele de colaborare cu furnizorii de materii prime strategice si nestrategice, ambalaje;
    - Asigura aprovizionarea tuturor materiilor prime si ambalajelor conform cu specificatiile tehnice agreate cu Departamentul Calitate si clientii interni;
    - Gestioneaza relatia cu furnizorii din portofoliu si ii evalueaza conform procedurii interne;
    - Gestionarea problemelor legate de asigurarea continuitatii livrarilor pentru asigurarea necesarului in productie in cele mai bune conditii comerciale disponibile;
    - Ofera support departamentelor de planificare si logistica pentru asigurarea nivelului de stoc optim;
    - Coordoneaza circuitul informational, inclusive dezvoltarea si asigurarea de rapoarte si analize recurente sau la cerere, specifice activitatii de aprovizionare cu materii prime, ambalaje si ingrediente;

    Alte informatii

    *Toti aplicantii vor fi introdusi in baza noastra de date, doar candidatii eligibili vor fi contactati. Va multumim pentru interesul dumneavoastra!