Junior Treasurer

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.02.2019
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Experienta:

    • Studii superioare economice;
    • Experienta financiar-contabila.

    Abilitati & Cunostinte:

    • Cunostinte de economie generala;
    • Cunoasterea legislatiei contabile in vigoare si a mecanismelor financiar-contabile;
    • Capacitate de analiza si sinteza;
    • Discernamant si capacitate de a rezolva problemele;
    • Atentie la detalii;
    • Respectarea termenelor limita;
    • Abilitati de comunicare;
    • Putere de decizie si asumarea responsabilitatii;
    • Abilitati de organizare si prioritizare;
    • Cunostinte MS Office: Word, Excel la nivel avansat;
    • Engleza la nivel avansat.

    Responsabilitati

    • Intretine relatia cu institutiile de credit;
    • Certifica documentele ce stau la baza efectuarii tranzactiilor bancare;
    • Avizeaza prin semnatura documentele cu privire la activitatea de Trezorerie;
    • Pregateste pachetele de raportare specifice si diverse analize lunare;
    • Pregateste documentatia necesara pentru deschiderea, actualizarea, mentinerea si inchiderea de conturi bancare;
    • Urmareste rezultatele reale, comparativ cu cele estimate si face recomandari de corectie;
    • Verifica ofertele de cash management cu actual realizat;
    • Organizarea activitatii de control cu privire la tranzactiile bancare;
    • Implicare in procesul de verificare a procedurilor interne cu privire la tranzactiile bancare, in special plati.