Junior Treasurer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Junior Treasurer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.03.2019
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Experienta:

    • Studii superioare economice;
    • Experienta financiar-contabila.

    Abilitati & Cunostinte:

    • Cunostinte de economie generala;
    • Cunoasterea legislatiei contabile in vigoare si a mecanismelor financiar-contabile;
    • Capacitate de analiza si sinteza;
    • Discernamant si capacitate de a rezolva problemele;
    • Atentie la detalii;
    • Respectarea termenelor limita;
    • Abilitati de comunicare;
    • Putere de decizie si asumarea responsabilitatii;
    • Abilitati de organizare si prioritizare;
    • Cunostinte MS Office: Word, Excel la nivel avansat;
    • Engleza la nivel avansat.

    Responsabilitati

    • Pregateste documentatia necesara pentru deschiderea, actualizarea, mentinerea si inchiderea de conturi bancare;
    • Pregateste documentele ce stau la baza efectuarii tranzactiilor bancare sau altele solicitate de catre banca pentru diverse situatii, de ex. schimbare de administratori, schimbare de semnatura in banca, documentatia de KYC etc.
    • Pregateste diverse analize si rapoarte solicitate de management, de ex. verificare calcul dobanzi la conturi de depozite bancare, verifcare calcul dobanzi bancare, importul de plati la banci si orice alte raporate solicitate in activitatea curenta;
    • Asista colegii din cadrul departamentul financiar cu pregatirea de informatii solicitate de auditori, respectiv confirmari de sold, extrase bancare, confirmari de plata etc.