Trainer Call Center Cluj

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Regina Maria active.


Vezi toate job-urile Trainer Call Center Cluj active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Educatie - Training
  • Relatii Publice
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 04.02.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    Esti persoana potrivita daca ai:

    • Experienta de training de minim 6 luni;
    • Experienta in relatii cu clientii;
    • Abilitati interpersonale excelente;
    • Orientare catre detalii/ solutii;
    • Personalitate creativa si proactiva;
    • Abilitati excelente de comunicare verbala si in scris;
    • Absolvit studii superioare;
    • Bune cunostinte operare calculator si Office.

    Responsabilitati

    In pozitia de Trainer Call Center:

    • Planifici programele de training si de formare profesionala cu focus pe zona de Call Center;
    • Concepi materiale suport pentru training si livrezi programele de instruire, in acord cu necesitatile organizatiei;
    • Te implici in dezvoltarea si implementarea de proiecte aferente ariei de Dezvoltare Organizationala, in principal pentru Call Center;
    • Raspunzi de efectuarea instruirii la locul de munca si a celei periodice a tuturor angajatilor repartizati;
    • Gestionezi activitatea de formare a persoanelor aflate pe pozitiile de Patient Advisor si Senior Patient Advisor;
    • Elaborezi/ actualizezi materialele pentru sesiunile de formare, conform cerintelor clientului intern si nevoilor de business;
    • Organizezi sesiunile de formare si evaluarea acestora;
    • Verifici rezultatele si propui masuri de imbunatatire.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Cluj Napoca,

    Aplica fara CV
    Cluj Napoca,