SPECIALIST RESURSE UMANE

Angajator: Restart Energy
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 16.02.2019
    Scurta descriere a companiei

    Restart Energy is the first online energy and gas supplier. Since 2015 is part of the Armand Group determinated to bring a substantial change in the Romanian electricity and natural gas supply.

    We believe that the decision to make our lives better is in our own hands. For this, we have built a company that provides all Romanians with transparent access to green energy. Our goal is to help people get rid of useless bureaucracy, old-fashioned and difficult methods to measure and report energy consumption and allow them to pay less for this.

    Cerinte

    - Experienta anterioara intr-o pozitie similara
    - Atestat Inspector Resurse Umane;
    - Cunostinte avansate de legislatie a muncii
    - Prezinta avantaj cunoasterea soft-ului de contabilitate Saga
    - Excelente abilitati de comunicare si organizare, nivel inalt de implicare si responsabilitate
    - Atitudine pro-activa
    - Rigurozitate in respectarea cu acuratete a termenelor limita si a sarcinilor

    Responsabilitati

    • Organizeaza procesul de recrutare si selectie de personal pentru locurile vacante
    • Intocmeste si gestioneaza documentele necesare pentru incheierea/modificarea/incetarea contractului individual de munca utilizand software-ul de contabilitate, Saga
    • Mentine legatura cu medicul de Medicina Muncii, ITM, SSM
    • Pregateste modificari ale contractele individuale de munca (acte aditionale contracte, decizii, incetari contracte, suspendari contracte etc.) in termenele legale si actualizeaza in permanenta baza de date conform modificarilor, pentru a avea o evidenta clara a informatiilor legate de personalul angajat
    • Intocmeste si transmite Registrul general de evidenta a salariatilor
    • Intocmeste documentele necesare convocarilor si abaterilor disciplinare ale salariatilor
    • Intocmeste si verifica pontajului lunar, inregistreaza concediile de odihna, concediile medicale, operareaza retinerile/popririle si transmite adresele de raspuns catre instituiile aferente
    • Listeaza si elibereaza fluturasii de salariu personalului societatii
    • Realizeaza regulamentul de ordine interioara si contractul colectiv de munca
    • Depune constant dosarul de recuperare a sumelor pentru concediile medicale la Casa de Sanatate Timis
    • Demareaza actiuni pentru motivarea angajatiilor
    • Urmareste si identifica nevoia de training pentru fiecare departament
    • Construieste si implementeaza un plan de evaluare a angajatilor