Office Assistant JUNIOR / Customer Support Agent - distributie produse naturiste (sector 1, metrou 1 MAI)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile QLT® Group România | Recrutare active.Vezi toate job-urile Office Assistant JUNIOR / Customer Support Agent - distributie produse naturiste (sector 1, metrou 1 MAI) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Farmacie - Medicina active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | QLT® Group România | Recrutare |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 15.02.2019 |
Remote work: | On-site |
MISIUNEA QLT® Group România | Recrutare
Identificam, selectionam si recomandam candidati talentati prin care companiile se pot dezvolta. Oamenii fac diferenta, iar succesul unei companii este garantat doar de calitatea oamenilor integrati in companie.
Principala caracteristica care ne defineste ca profesionisti este usurinta de a identifica potentialul candidatilor si capacitatea acestora de a se integra si de a aduce plus valoare echipelor in care vor fi integrați.
"Pesimistul vede dificultăți în orice oportunitate. Optimistul găsește oportunități în orice dificultate.” (Winston Churchill)"
Clientul nostru este reprezentant al unui brand international ce produce și promoveaza produse pentru un stil de viață sănătos. Sunt prezenți în România din 2010.
La baza activităţii companiei se află dorinţa de a îmbunătăţi calitatea vieţii şi grija pentru păstrarea sănătăţii oamenilor. De aceea, principala lor prioritate este promovarea unui mod sănătos de viaţă: de la cultura alimentaţiei corecte până la dezvoltarea gândirii pozitive.
Incurajam sa aplice si persoanele fara experienta profesionala, care isi doresc sa se dezvolte pe zona aceasta de activitate.
Responsabilitati:
Căutăm o persoană dinamică, sociabilă, creativă, proactivă, capabilă să preia controlul situațiilor dificile în relațiile cu clienții, spirit analitic.
Interacțiunea directă și telefonică cu clienții și furnizorii îți va oferi posibilitatea să îți perfecționezi continuu abilitățile de comunicare, de analiză și rezolvare a situațiilor.
Diverse activitati administrative si de back office;
Rapoarte de activitate, planificari si suport oferit celor din conducere.
Cerinte:
Studii superioare absolvite;
Excelente abilitati de comunicare si interes pentru dezvoltare profesionala continua;
Cunostinte de contabilitate primara- reprezinta avantaj;
Cunoştinţe Pachet MS Office.
Salariu negociabil in functie de experienta 2100 -2500 lei net;
Program de lucru 8 h/zi, L-V;
Bonusuri in functie de performanta;
Mediu de lucru placut în care performanța este răsplătită;
Program de motivare a angajaților (financiar + educațional).
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Junior Customer Friendship Officer Hybrid | |
Customer Support Internship BUCURESTI, Cluj Napoca, | |
Office Assistant - Distributie Ambalaje (sector 1) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (430) |
Raporteaza eroarea la