Analist Junior

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile PayPoint active.


Vezi toate job-urile Analist Junior active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: PayPoint
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.04.2019
    Scurta descriere a companiei

    PayPoint este unul dintre principalii operatori de plăţi ce oferă servicii cu valoare adăugată la nivel internaţional. Compania este recunoscută pentru tehnologia avansată, pentru serviciile puse la dispoziţie consumatorilor şi pentru poziţia de lider în colectarea de plăţi efectuate prin intermediul reţelelor de terminale electronice amplasate în magazine de proximitate.

    Cerinte

    • Student sau absolvent studii superioare;
    • Lb engleza- nivel conversational;
    • Competenta in luarea deciziilor si asumarea responsabilitatilor;
    • Gandire si capacitate de analiza si sinteza;
    • Abilitati de comunicare (verbala si scrisa);
    • Capacitate de a lucra in echipa;
    • Corectitudine si loialitate fata de companie;
    • Preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual.

    Responsabilitati

    • Contribuie la realizarea de analize ce vizeaza acoperirea retelei punctelor de plata prin raportare la necesarul optim stabilit, in vederea atingerii potentialului maxim de tranzactionare si a cresterii cotei de piata;
    • Ofera suport si ghidaj echipei de Vanzari in realizarea de analize cu privire la calitatea retelei de puncte de plata
    • Aprobă/Respinge cererile de colaborare si contractele semnate de echipa de Vanzari după analiza atentă a amplasării noilor locatii in corelație cu:
    - Prioritațile de extindere a rețelei;
    - Proiecte de dezvoltare în derulare;
    - Specificul zonei / ariei determinat prin dialog cu reprezentanții de vânzări;
    - Calitatea locațiilor învecinate (tranzacții, eficiență, servicii active, frecventa de plata, garanții);
    • Gestionează bazele de date utilizate in relatia cu Departamentul Vânzări;
    • Monitorizează tranzactionarea la nivel de terminal/zona a rețelei de locații si contribuie cu sugestii de îmbunătățire a acesteia;
    • Ofera suport Departamentului Vanzari in ceea ce priveste gestionarea drumurilor parcurse de catre agentii de vanzari, prin aplicațiile necesare acestui demers
    • Ofera suport celorlalte departamente in utilizarea aplicatiei ToDoist si tine legatura cu dep. Vanzari utilizand aceasta aplicatie;
    • Participă la analizarea si stabilirea obiectivelor lunare/trimestriale pentru punctele de plata, gestionate in cadrul echipei de Vânzări;
    • Participă la implementarea Proiectelor generate la cererea Clientilor / de îmbunătățire a calității rețelei și le monitorizează;
    • Oferă suport departamentului de marketing în acțiunile de eficientizare a punctelor de plată PayPoint;
    • Efectuează deplasări ocazionale în țară (maxim 3-4 zile la 2-3 luni);
    • Execută orice alte dispoziții date de superiorul ierarhic direct sau supraordonații acestuia în realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei, în limitele respectării temeiului legal.