Asistent receptie

Angajator: Auto Italia
Domeniu:
  • Inginerie
  • Relatii Publice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.02.2019
    Scurta descriere a companiei

    În acest moment, Auto Italia este importatorul auto cu cel mai consistent portofoliu de mărci din România, iar ultimii doi ani au adus modele noi și competitive care au diversificat oferta noastră de vânzări. Fiat, Alfa Romeo, Fiat Professional, Abarth, Jeep și Maserati sunt brandurile pe care le reprezentăm în România printr-o rețea de 40 de showroom-uri și pentru care recrutăm specialiști ai industriei.

    Cerinte

    Educatie si expunere:
    Studii universitare (Facultatea Transporturi Sectia Autovehicule Rutiere) reprezinta un avantaj.
    Expereinta pe o pozitie similara de cel putin 6 luni
    Cunostinte de limba italiana si/sau engleza;
    Cunostinte de operare pe calculator;

    Cunostinte, abilitati specifice:
    Abilitati comerciale (persuasiune, tact)
    Cunoasterea produsului si a pietei auto
    Cunostiinte utilizare Automaster
    Normative constructor

    Cunostinte, abilitati generale:
    Initiativa
    Abilitati de comunicare/ negociere
    Atitudine/ Tinuta
    Orientare catre atingerea obiectivelor
    Organizare
    Abilitatea de a se adapta la schimbare si de a-si imbunatati performantele personale.
    Spirit de echipa

    Responsabilitati

    Asculta cu atentie clientul pentru a determina asteptarile acestuia ;
    Inregistreaza solicitarile/informatiile si datele de identificare ale autovehiculului si ale clientului;
    Programeaza Clientii in service in functie de solicitarile acestora ;
    Instiinteaza clientii, in functie de cele solicitate, consultandu-se in prealabil cu Receptionerii, Sefii de Ateliere si Responsabilul de Service;
    Evalueaza nevoile clientului printr-o serie de intrebari adaptate si reformuleaza cererea acestuia;
    Asigurarea contactarii tuturor clientilor care s-au reintors in service cu incidentul sesizat initial (retur service);
    Participa la analiza rezultatelor "Contactului dupa Reparatiei" impreuna cu tot personalul de Service;
    Tine o evidenta riguroasa a apelurilor, a termenelor convenite pentru a raspunde, a raspunsurilor si solicita sprijin superiorului direct atunci cand termenul de raspuns intarzie nejustificat ;
    Pentru confirmarea programarii, clientul va fi interpelat cu 24 ore inainte, conform Procedurilor After Sales
    In cazul in care clientul isi anunta intentia de a renunta la programarea deja stabilita, informeaza imediat Receptia pentru a putea aloca timpul respectiv altui client ;