Administrator cladire birouri/ Responsabil operational
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.Vezi toate job-urile Administrator cladire birouri/ Responsabil operational active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Imobiliare - Real Estate active pe Hipo.ro |
Angajator: | GiGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 08.02.2019 |
Remote work: | On-site |
We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.
Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.
Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.
-Studii medii/superioare administrative/ tehnice/management;
- Experienta minim 3 ani intr-o pozitie similara
- Cunostinte limba engleza – nivel mediu (scris si vorbit)
- Foarte bune abilitati de comunicare, personalitate placuta si rezistenta la stres
- Persoana atenta la detalii, cu simt analitic si disponibilitate de a invata
- Disponibilitate deplasari (pe termen scurt)
- Fire dinamica si responsabila;
- Abilitati de analiza si planificare.
- Asigura organizarea şi funcţionarea din punct de vedere administrativ si operational a cladirii de birouri.
- Coordoneaza si supervizeaza companiile prestatoare de servicii de paza si curatenie pentru asigurarea securitatii si sigurantei centrului comercial, a chiriasilor si personalului prestator de servicii care isi desfasoara activitatea in centrul comercial; trebuie sa fie în permanenta informat corespunzator cu privire la legislatia/reglementarile de functionare si exploatare in domeniu, asigurand astfel conformitatea cu acestea in cadrul activitatii operationale de zi cu zi.
- Supervizeaza si aproba orice fel de lucrari efectuate in cadrul Centrului Comercial atat in spatiile chiriasilor cat si pe spatiile comune;
- Supravegheaza functionalitatea optima si in conditii de siguranta a spatiilor comerciale din cadrul Centrului Comercial;
- Participa la negocierea ofertelor si contractelor apartinand Departamentului Operational;
- Urmareste respectarea regulamentului intern si a orelor de functionare ale centrului comercial de catre toti chiriasii;
- Urmareste procesul de inchidere al magazinelor in cazul terminarii contractelor sau in cazul incalcarii unor clauze contractuale si raspunde de depozitarea in siguranta a bunurilor ramase in magazine;
- Supervizeaza deschiderea noilor magazine din cadrul centrului comercial;
- Pastreaza relatia cu chiriasii si se asigura de respectarea normelor operationale si de securitate;
- Asista departamentul de marketing in implementarea diferitelor evenimente organizate in cadrul Centrului Comercial.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Responsabil Regional Facility Management (f/m) Brasov, Ploiesti, | |
Responsabil Regional Facility Management (f/m) Brasov, Ploiesti, | |
Consultant Constructii per. determinata 1 an (f/m) Ploiesti, | |
Vezi job-uri similare (13) |
Raporteaza eroarea la