Administrator cladire birouri/ Responsabil operational

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Gi Group active.


Vezi toate job-urile Administrator cladire birouri/ Responsabil operational active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Imobiliare - Real Estate active pe Hipo.ro

Angajator: Gi Group
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Constructii
  • Imobiliare - Real Estate
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Ploiesti
  • Actualizat la: 08.02.2019
    Scurta descriere a companiei

    Gi Group este una dintre cele mai mari companii de resurse umane la nivel mondial, oferind servicii pentru dezvoltarea pieței forței de muncă. Grupul oferă servicii de muncă temporară și permanentă, recrutare și selecție, servicii de consultanță și training cât și alte servicii complementare.

    Cerinte

    -Studii medii/superioare administrative/ tehnice/management;
    - Experienta minim 3 ani intr-o pozitie similara
    - Cunostinte limba engleza – nivel mediu (scris si vorbit)
    - Foarte bune abilitati de comunicare, personalitate placuta si rezistenta la stres
    - Persoana atenta la detalii, cu simt analitic si disponibilitate de a invata
    - Disponibilitate deplasari (pe termen scurt)
    - Fire dinamica si responsabila;
    - Abilitati de analiza si planificare.

    Responsabilitati

    - Asigura organizarea şi funcţionarea din punct de vedere administrativ si operational a cladirii de birouri.
    - Coordoneaza si supervizeaza companiile prestatoare de servicii de paza si curatenie pentru asigurarea securitatii si sigurantei centrului comercial, a chiriasilor si personalului prestator de servicii care isi desfasoara activitatea in centrul comercial; trebuie sa fie în permanenta informat corespunzator cu privire la legislatia/reglementarile de functionare si exploatare in domeniu, asigurand astfel conformitatea cu acestea in cadrul activitatii operationale de zi cu zi.
    - Supervizeaza si aproba orice fel de lucrari efectuate in cadrul Centrului Comercial atat in spatiile chiriasilor cat si pe spatiile comune;
    - Supravegheaza functionalitatea optima si in conditii de siguranta a spatiilor comerciale din cadrul Centrului Comercial;
    - Participa la negocierea ofertelor si contractelor apartinand Departamentului Operational;
    - Urmareste respectarea regulamentului intern si a orelor de functionare ale centrului comercial de catre toti chiriasii;
    - Urmareste procesul de inchidere al magazinelor in cazul terminarii contractelor sau in cazul incalcarii unor clauze contractuale si raspunde de depozitarea in siguranta a bunurilor ramase in magazine;
    - Supervizeaza deschiderea noilor magazine din cadrul centrului comercial;
    - Pastreaza relatia cu chiriasii si se asigura de respectarea normelor operationale si de securitate;
    - Asista departamentul de marketing in implementarea diferitelor evenimente organizate in cadrul Centrului Comercial.