Administrator cladire birouri/ Responsabil operational

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Administrator cladire birouri/ Responsabil operational active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Imobiliare - Real Estate active pe Hipo.ro

Angajator: GiGroup Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Constructii
  • Imobiliare - Real Estate
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Ploiesti
  • Actualizat la: 08.02.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.

    Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.

    Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.

    Cerinte

    -Studii medii/superioare administrative/ tehnice/management;
    - Experienta minim 3 ani intr-o pozitie similara
    - Cunostinte limba engleza – nivel mediu (scris si vorbit)
    - Foarte bune abilitati de comunicare, personalitate placuta si rezistenta la stres
    - Persoana atenta la detalii, cu simt analitic si disponibilitate de a invata
    - Disponibilitate deplasari (pe termen scurt)
    - Fire dinamica si responsabila;
    - Abilitati de analiza si planificare.

    Responsabilitati

    - Asigura organizarea şi funcţionarea din punct de vedere administrativ si operational a cladirii de birouri.
    - Coordoneaza si supervizeaza companiile prestatoare de servicii de paza si curatenie pentru asigurarea securitatii si sigurantei centrului comercial, a chiriasilor si personalului prestator de servicii care isi desfasoara activitatea in centrul comercial; trebuie sa fie în permanenta informat corespunzator cu privire la legislatia/reglementarile de functionare si exploatare in domeniu, asigurand astfel conformitatea cu acestea in cadrul activitatii operationale de zi cu zi.
    - Supervizeaza si aproba orice fel de lucrari efectuate in cadrul Centrului Comercial atat in spatiile chiriasilor cat si pe spatiile comune;
    - Supravegheaza functionalitatea optima si in conditii de siguranta a spatiilor comerciale din cadrul Centrului Comercial;
    - Participa la negocierea ofertelor si contractelor apartinand Departamentului Operational;
    - Urmareste respectarea regulamentului intern si a orelor de functionare ale centrului comercial de catre toti chiriasii;
    - Urmareste procesul de inchidere al magazinelor in cazul terminarii contractelor sau in cazul incalcarii unor clauze contractuale si raspunde de depozitarea in siguranta a bunurilor ramase in magazine;
    - Supervizeaza deschiderea noilor magazine din cadrul centrului comercial;
    - Pastreaza relatia cu chiriasii si se asigura de respectarea normelor operationale si de securitate;
    - Asista departamentul de marketing in implementarea diferitelor evenimente organizate in cadrul Centrului Comercial.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Brasov, Ploiesti,

    Brasov, Ploiesti,

    Ploiesti,

    Vezi job-uri similare (13)