Consilier Vanzari Service si Piese de Schimb Mogosoaia
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Bergerat Monnoyeur active.Vezi toate job-urile Consilier Vanzari Service si Piese de Schimb Mogosoaia active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Bergerat Monnoyeur |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 11.11.2019 |
Remote work: | On-site |
Bergerat Monnoyeur, dealerul exclusiv al marcii Caterpillar®, asigura vanzarea, inchirierea, intretinerea si reparatiile pentru o gama completa de utilaje pentru constructii, cariere si balastiere, industrie, etc. Prezent atat in Romania cat si in Franta, Belgia, Polonia, Luxemburg si Algeria, Bergerat Monnoyeur ofera perspective multiple de evolutie in diferite domenii de activitate.
Sediul Bergerat Monnoyeur Romania se afla la Mogosoaia (in apropiere de Bucuresti), insa activitatea noastra se intinde pe intreg teritoriul tarii. Astfel, aproape jumatate din personalul nostru isi desfasoara activitatea in afara sediului central: responsabili comerciali, mecanici, personal administrativ.
Bergerat Monnoyeur dezvolta o politica sociala fondata pe valori umaniste si pe preocuparea constanta pentru performanta si modernitate. Profesionistii pasionati de domeniul tehnic gasesc aici posibilitati importante de evolutie profesionala ca recunoastere a angajamentului si motivatiei lor.
Studii superioare finalizate in domeniul electro-mecanic;
Cunostinte si experienta de minim 2 ani;
Cunostinte de operare PC (Word, Excel si programe specifice);
Cunostinte medii de limba engleza;
Buna capacitate organizatorica;
Capacitate de lucru cu termene limita stranse;
Buna capacitate de comunicare.
PROFIL CANDIDAT
Seriozitate, dinamism, atentie la detalii;
Perseverenta in indeplinirea obiectivelor;
Spirit practic si organizat;
Disponibilitate pentru lucrul in echipa;
Spirit persuasiv.
Promoveaza activitatea de service a firmei prin actiuni specifice inclusiv prin deplasarea la clienti;
Preia solicitarile clientilor pentru piese si consumabile;
Pregateste (redacteaza), transmite, negociaza si finalizeaza ofertele catre clienti;
Urmareste primirea comenzilor de la clienti si pregateste de livrare piesele si consumabilele;
Urmareste incasarea facturilor emise;
Redacteaza si transmite facturi proforme;
Monitorizeaza si analizeaza piata si concurenta;
Recuperează clienţii pierduţi, in zona alocata;
Urmareste cresterea bazei de date si marirea numarului de clienţi;
Urmareste să atinga si sa depăşeasca obiectivele stabilite de companie, in termeni de cifra de afacere si marja;
Este în permanentă legatură cu clienţii si pastreaza o buna relatie cu acestia;
Studiază literatura de specialitate, îmbunătăţindu-şi permanent abilităţile profesionale;
Participa la diverse evenimente profesionale: expozitii, seminarii, conferinte;
Participă la cursurile de specializare organizate de Eneria.
Ce iti oferim?
Șansa de a lucra într-o echipă de profesioniști, alături de care vei crește.
Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță, prime de fidelitate în funcție de vechime, acces la o gama variată de formări.
Masa de pranz asigurata in cadrul cantinei.
Beneficii diverse, de la pachete de asigurări, până la zile de concediu în funcție de vechime.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Agent vanzari D2D Aplica fara CV | |
Sales Internship (B2B sales for HR and Employer Branding Services) Aplica fara CV | |
Junior Sales Executive (B2B sales for HR and Employer Branding Services) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (173) |
Raporteaza eroarea la