Asistent Marketing Departament Service - Mogosoaia

Angajator: Bergerat Monnoyeur
Domeniu:
  • Marketing
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Buftea
  • Ilfov
  • Actualizat la: 14.01.2019
    Scurta descriere a companiei

    Bergerat Monnoyeur, dealerul exclusiv al marcii Caterpillar®, asigura vanzarea, inchirierea, intretinerea si reparatiile pentru o gama completa de utilaje pentru constructii, cariere si balastiere, industrie, etc. Prezent atat in Romania cat si in Franta, Belgia, Polonia, Luxemburg si Algeria, Bergerat Monnoyeur ofera perspective multiple de evolutie in diferite domenii de activitate.
    Sediul Bergerat Monnoyeur Romania se afla la Mogosoaia (in apropiere de Bucuresti), insa activitatea noastra se intinde pe intreg teritoriul tarii. Astfel, aproape jumatate din personalul nostru isi desfasoara activitatea in afara sediului central: responsabili comerciali, mecanici, personal administrativ.
    Bergerat Monnoyeur dezvolta o politica sociala fondata pe valori umaniste si pe preocuparea constanta pentru performanta si modernitate. Profesionistii pasionati de domeniul tehnic gasesc aici posibilitati importante de evolutie profesionala ca recunoastere a angajamentului si motivatiei lor.


    Cerinte

    Minimum studii medii finalizate.
    Experienta 1 - 3 ani in domeniul utilajelor de constructii, industriale sau agricole/marketing/ autovehicule sau domenii conexe.
    Cunoștințe tehnice generale (auto/ utilaje de construcții/ utilaje agricole).
    Cunostinte avansate de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet Explorer).
    Bune cunostinte de limba engleza (franceza - nice to have).



    PROFIL CANDIDAT:

    Spirit comercial.
    Atitudine orientata catre client.
    Abilitati de comunicare si relationare.
    Adaptabilitate, corectitudine, seriozitate.
    Atentie la detalii, ordonat, metodic, riguros.
    Capacitate si disponibilitate pentru lucrul in echipa.

    Responsabilitati

    Cunoaste si promoveaza produsele departamentului de service.
    Pregateste si lanseaza comunicari de marketing.
    Actualizeaza informatiile departamentului de service de pe site-ul companiei.
    Se ingrijeste prin mijloacele disponibile ca baza de date de contact clienti de service sa fie cat mai actuala (feedback campanii marketing, CRM).
    Organizeaza reprezentarea departamentului de service la targuri, « open days », etc.
    Colecteaza si analizeaza ofertele concurente de service, dupa care documenteaza si propune actiuni de marketing.
    Aplica si urmareste eficienta programelor de marketing, inregistreaza rezultatele, pregateste raportarea catre furnizor.
    Utilizeaza aplicatia pentru vanzarile de service.
    Intocmeste si trimite rapoarte de analiza periodice sau adhoc catre furnizor sau intern.
    Genereaza rapoarte de urmarire a activitatii de service pentru furnizor.

    Alte informatii

    Sansa de a lucra într-o echipă de profesioniști, alături de care vei crește.
    Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță, prime de fidelitate în funcție de vechime, acces la o gama variată de formări.

    Masa de pranz asigurata in cadrul cantinei.
    Beneficii diverse, de la pachete de asigurări, până la zile de concediu în funcție de vechime.