Brand Manager
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile UPC Romania active.Vezi toate job-urile Brand Manager active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Publicitate - Agentii publicitate active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro |
Angajator: | UPC Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 02.02.2019 |
Remote work: | On-site |
Responsabilitati
- Asigura implementarea cu succes a brandului UPC, dezvoltarea si obtinerea unei imagini puternice si stabile in piata;
- Ofera suport in dezvoltarea strategiei, obiectivelor de brand si comunicarii UPC;
- Colaboreaza cu Managerul direct pentru alinierea valorilor universale ale brandului UPC (CEE & global) la afinitatile si specificul consumatorului si pietii din Romania;
- Se asigura de implementarea coerenta si consistenta a imaginii de brand in toate punctele de contact proprii UPC;
- Coordoneaza toate colaborarile cu partenerii externi (ex: statii TV, alti parteneri media, parteneri FMCG etc);
- Coordoneaza si implementeaza programe si actiuni pentru a creste reputatia, indicatorii de brand si angajamentul fata de brand, atat al angajatilor cat si al clientilor;
- Responsabil pentru implementarea actiunilor de comunicare din cadrul strategiei aprobate si orice alta actiune stabilita de catre companie;
- Coordoneaza toate campaniile nationale din punct de vedere: creatie, aprobare plan actiuni cu superiorul, implementare, monitorizare, evaluare rezultate, elaborare prezentari si sustinere catre superiori;
- Coordoneaza toate actiunile de comunicare stabilite pentru reteaua de magazine UPC si agentii de vanzari din aria de acoperire UPC (semnalistica si afisaj, materiale promotionale, uniforme, deschideri magazine etc);
- Coordoneaza procesul de selectie al agentiilor de creatie; se ocupa de briefingul, debriefingul si evaluarile periodice ale agentiilor/furnizorilor.
- Identificarea noilor oportunitati pentru brandul UPC prin permanenta analiza a pietei si transformarea acestora in actiuni precise pe care le propune superiorului.
Candidatul Ideal
- Studii superioare absolvite;
- Experienta si cunostinte avansate in strategie si implementare de brand;
- 2 ani experienta pe o pozitie similara;
- Cunostinte brand management, management de proiect;
- Cunostinte de trade marketing & mercantizare retail;
- Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat;
- Orientare catre client;
- Planificare si actiune strategica;
- Orientare catre rezultat;
- Abilitatea de a-i inspira si motiva pe ceilalti;
- Abilitati de lucru in colaborare si influentarea celorlalti;
- Creativitate si inovatie;
- Etica si integritate.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Brand Manager Aplica fara CV | |
Brand Manager Assistant - Beauty Hybrid | |
Brand Manager – FMCG BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (88) |
Raporteaza eroarea la