Brand Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UPC Romania active.


Vezi toate job-urile Brand Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Publicitate - Agentii publicitate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Angajator: UPC Romania
Domeniu:
  • Marketing
  • Publicitate - Agentii publicitate
  • Relatii Publice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.02.2019

    Responsabilitati

    • Asigura implementarea cu succes a brandului UPC, dezvoltarea si obtinerea unei imagini puternice si stabile in piata;
    • Ofera suport in dezvoltarea strategiei, obiectivelor de brand si comunicarii UPC;
    • Colaboreaza cu Managerul direct pentru alinierea valorilor universale ale brandului UPC (CEE & global) la afinitatile si specificul consumatorului si pietii din Romania;
    • Se asigura de implementarea coerenta si consistenta a imaginii de brand in toate punctele de contact proprii UPC;
    • Coordoneaza toate colaborarile cu partenerii externi (ex: statii TV, alti parteneri media, parteneri FMCG etc);
    • Coordoneaza si implementeaza programe si actiuni pentru a creste reputatia, indicatorii de brand si angajamentul fata de brand, atat al angajatilor cat si al clientilor;
    • Responsabil pentru implementarea actiunilor de comunicare din cadrul strategiei aprobate si orice alta actiune stabilita de catre companie;
    • Coordoneaza toate campaniile nationale din punct de vedere: creatie, aprobare plan actiuni cu superiorul, implementare, monitorizare, evaluare rezultate, elaborare prezentari si sustinere catre superiori;
    • Coordoneaza toate actiunile de comunicare stabilite pentru reteaua de magazine UPC si agentii de vanzari din aria de acoperire UPC (semnalistica si afisaj, materiale promotionale, uniforme, deschideri magazine etc);
    • Coordoneaza procesul de selectie al agentiilor de creatie; se ocupa de briefingul, debriefingul si evaluarile periodice ale agentiilor/furnizorilor.
    • Identificarea noilor oportunitati pentru brandul UPC prin permanenta analiza a pietei si transformarea acestora in actiuni precise pe care le propune superiorului.

     

    Candidatul Ideal

    • Studii superioare absolvite;
    • Experienta si cunostinte avansate in strategie si implementare de brand;
    • 2 ani experienta pe o pozitie similara;
    • Cunostinte brand management, management de proiect;
    • Cunostinte de trade marketing & mercantizare retail;
    • Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat;
    • Orientare catre client;
    • Planificare si actiune strategica;
    • Orientare catre rezultat;
    • Abilitatea de a-i inspira si motiva pe ceilalti;
    • Abilitati de lucru in colaborare si influentarea celorlalti;
    • Creativitate si inovatie;
    • Etica si integritate.