Receptionist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Receptionist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.02.2019
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    • Studii superioare absolvite;
    • Experienta: minim 2 ani in activitati de backoffice sau administrativ;
    • Ambitie si curiozitate de a invata lucruri noi intr-un mediu de lucru si un domeniu de activitate dinamic;
    • Atitudine pozitiva, proactiva si orientata spre gasirea de solutii creative in situatii variate;
    • Orientare spre obtinerea de rezultate;
    • Asumarea responsabilitatii pentru sarcinile alocate si rezultatele obtinute.

    Abilitati:

    • Comunicare pozitiva & asertiva;
    • Atitudine proactiva, atentie la detalii;
    • Abilitatea de a gestiona mai multe activitati simultan;
    • Abilitati de gestiune a timpului
    • Adaptarea stilului de comunicare;
    • Abilitati foarte bune de planificare si organizare;
    • Pastrarea confidentialitatii informatiilor si documentelor gestionate;
    • Atentie la detalii;
    • Engleza – nivel avansat;
    • MS Office – nivel avansat.

    Responsabilitati

    • Preluarea apelurilor telefonice si redirectionarea catre angajati;
    • Sortarea si inregistrarea corespondentei primite in registrul de intrari-iesiri
    • Intampinarea clientiilor si a vizitatorilor si redirectionarea acestora catre persoanele interesate;
    • Gestiunea relatiei cu clientii/furnizorii;
    • Sustinerea documentatiei de curierat, precum si a corespondentei si coletelor;
    • Gestiunea email-urilor primite/trimise si a mesajelor prin fax;
    • Verificarea si gestionarea salilor de intalnire;
    • Oferirea suportului administrativ pentru angajatii companiei.