Backoffice Credit Cards Support Officer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UniCredit Bank active.


Vezi toate job-urile Backoffice Credit Cards Support Officer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: UniCredit Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.01.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

    Cerinte

    Studii superioare

    Experienta profesionala minim 2 ani din care cel putin 1 an in zona operationala

    Cunostinte solide despre procesarea tranzactiilor cu carduri

    Cunoasterea reglementarilor si legislatiei interne (BNR,etc) si internationale in domeniu





    Competente:



    Abilitati foarte bune de comunicare in scris si verbal

    Seriozitate, stabilirea prioritatilor ,stapanire de sine si abilitatea de a lucra in conditii de stres

    Spirit de echipa

    Buna cunoastere a limbii engleze

    Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Access) etc

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    Asigura urmatoarele activitati, urmarind atingerea obiectivelor de performanta trasate de managementul bancii si de superiorul ierarhic sau functional:

    Inchiderea cardurilor de credit din solicitarile venite doar pe QMS;

    Trimiterea Rapoartelor de Activitate aferente cardurilor de credit card catre sucursale,

    Investigarea postarii eronate a dobanzilor, penalitatilor;

    Investigarea reclamatiilor aferente cardurilor de credit primite prin Qms/e-mail;

    Stornare comisioane extras de cont postate eronat, taxe anuale postate eronat;

    Setare limita credit card; Setarea optiunii < Fara Extras >; Setarea optiunii < Minimum Repay/ Full Repay >

    Modificarea OPU pentru credit card si trecerea credit cardurilor de pe conditii de staff pe non-staff

    Modificarea adresei de corespondenta pt expedierea extraselor de credit card;

    Trecerea debitelor in restanta pe baza de QMS.

    Semnare fise de lichidare angajati din perspectiva credit card -inclusiv investigatile necesare

    Modificarea limitelor de tranzactionare zilnica pentru credit carduri pe baza de QMS

    Modificarea conturilor atasate cardurilor pe baza de QMS



    Aplica cunostintele/expertiza acumulata si are o atitudine proactiva in gasirea solutiilor si rezolvarea problemelor.

    Asigura realizarea, implementarea si actualizarea permanenta a mecanismelor de control, a procedurilor si a instructiunilor interne ce reglementeaza activitatea efectuata, in conformitate cu regulamentele si legislatia in vigoare.





    Asigura intocmirea raportarilor si obtinerea avizarilor de la institutiile abilitate in conformitate cu procedurile interne sau regulamentele si legislatia in vigoare privind activitatea desfasurata.

    Informeaza managementul bancii si superiorul ierarhic in privinta situatiei curente, tendintelor observate si perspectivele activitatilor desfasurate.

    Asigura sprijin metodologic si participa activ in initiative / proiecte ce implica activitatea desfasurata.

    Asigura livrarea raportarilor solicitate de managementul bancii si de superiorul ierarhic.

    Ofera consultanta privind optimizarea activitatilor si a fluxurilor de lucru.

    Creeaza si incurajeaza o atmosfera de lucru in spiritul valorilor Grupului UniCredit.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (95)