Backoffice Credit Cards Support Officer
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile UniCredit Bank active.Vezi toate job-urile Backoffice Credit Cards Support Officer active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro |
Angajator: | UniCredit Bank |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 10.01.2019 |
Remote work: | On-site |
In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.
Cerinte
Studii superioare
Experienta profesionala minim 2 ani din care cel putin 1 an in zona operationala
Cunostinte solide despre procesarea tranzactiilor cu carduri
Cunoasterea reglementarilor si legislatiei interne (BNR,etc) si internationale in domeniu
Competente:
Abilitati foarte bune de comunicare in scris si verbal
Seriozitate, stabilirea prioritatilor ,stapanire de sine si abilitatea de a lucra in conditii de stres
Spirit de echipa
Buna cunoastere a limbii engleze
Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Access) etc
Responsabilitati:
Asigura urmatoarele activitati, urmarind atingerea obiectivelor de performanta trasate de managementul bancii si de superiorul ierarhic sau functional:
Inchiderea cardurilor de credit din solicitarile venite doar pe QMS;
Trimiterea Rapoartelor de Activitate aferente cardurilor de credit card catre sucursale,
Investigarea postarii eronate a dobanzilor, penalitatilor;
Investigarea reclamatiilor aferente cardurilor de credit primite prin Qms/e-mail;
Stornare comisioane extras de cont postate eronat, taxe anuale postate eronat;
Setare limita credit card; Setarea optiunii < Fara Extras >; Setarea optiunii < Minimum Repay/ Full Repay >
Modificarea OPU pentru credit card si trecerea credit cardurilor de pe conditii de staff pe non-staff
Modificarea adresei de corespondenta pt expedierea extraselor de credit card;
Trecerea debitelor in restanta pe baza de QMS.
Semnare fise de lichidare angajati din perspectiva credit card -inclusiv investigatile necesare
Modificarea limitelor de tranzactionare zilnica pentru credit carduri pe baza de QMS
Modificarea conturilor atasate cardurilor pe baza de QMS
Aplica cunostintele/expertiza acumulata si are o atitudine proactiva in gasirea solutiilor si rezolvarea problemelor.
Asigura realizarea, implementarea si actualizarea permanenta a mecanismelor de control, a procedurilor si a instructiunilor interne ce reglementeaza activitatea efectuata, in conformitate cu regulamentele si legislatia in vigoare.
Asigura intocmirea raportarilor si obtinerea avizarilor de la institutiile abilitate in conformitate cu procedurile interne sau regulamentele si legislatia in vigoare privind activitatea desfasurata.
Informeaza managementul bancii si superiorul ierarhic in privinta situatiei curente, tendintelor observate si perspectivele activitatilor desfasurate.
Asigura sprijin metodologic si participa activ in initiative / proiecte ce implica activitatea desfasurata.
Asigura livrarea raportarilor solicitate de managementul bancii si de superiorul ierarhic.
Ofera consultanta privind optimizarea activitatilor si a fluxurilor de lucru.
Creeaza si incurajeaza o atmosfera de lucru in spiritul valorilor Grupului UniCredit.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Senior Internal Auditor - Risk Management Aplica fara CV | |
Credit Risk Analyst for Medium Business Clients! Aplica fara CV | |
Financial Analyst-Planning and Controlling Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (95) |
Raporteaza eroarea la