Project Manager Officer/Project Manager - Banking Experience

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Inetum Romania active.


Vezi toate job-urile Project Manager Officer/Project Manager - Banking Experience active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Inetum Romania
Domeniu:
  • Banci
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 04.03.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    About Inetum, Positive digital flow:

    Inetum is an IT services company that provides digital services and solutions and a global group that helps companies and institutions to get the most out of digital flow. The Inetum group is committed towards all these players to innovate, continue to adapt and stay ahead. With its multi-expert profile, Inetum offers its clients a unique combination of proximity, a sectorial organization and solutions of industrial quality. Operating in more than 26 countries, the Group has nearly 27,000 employees and in 2020 generated revenues of €1,965 billion.

    Inetum Romania is an important player in the IT services and solutions market in our country, with over 15 years of activity. It is a stable, growing and profitable company with over 500 employees who provides IT consulting services, infrastructure and software development assistance, digital services implementation and support.

    In an Agile format, our teams work on cloud initiatives, application development, business intelligence, automation and digitalization projects that contribute to the profit and evolution of our clients. The diversity of our projects offers team members the opportunity for learning and growth. The company had a turnover of 20 million EURO in 2021.

    Cerinte

    • Experiență demonstrabilă în gestionarea sau susținerea unor proiecte de success, mai ales din punct de vedere financiar
    • Experienta in dezvoltarea, analiza și urmărirea proiectelor financiare
    • Experienta relevanta de lucru în industria serviciilor financiare
    • Capacitatea dovedită de a evalua în mod eficient și de a atenua riscurile unui proiect
    • Experiență în comunicarea eficientă atat cu stakeholderii cat si cu membrii echipei

    Responsabilitati

    • Sustine procedurile de management pentru a asigura acuratetea în raportarea financiară și pentru a asigura monitorizarea actuala a bugetului pentru programe/proiecte
    • Ofera asistență și suport pentru menținerea procedurilor de control asupra programului, implincandu-se in aspecte precum ar fi utilizarea resurselor, controlul modificărilor, aspecte financiare și dezvoltarea si mentenanta programului
    • Cerceteaza, analizeaza și evalueaza activitatile de centralizare a cerințelor pentru aplicații informatice și sisteme de operare;
    • Controleaza și monitorizeaza activitățile de dezvoltare legate de dezvoltarea de aplicații IT
    • Analizeaza un sistem de raportare asupra programului / proiectului pentru a asigura ca la progresul proiectelor, contribuie anumite criterii-cheie, cum ar fi costuri, program, riscuri probleme și beneficii
    Identifica tendinte și oportunități de îmbunătățire, propunand planuri de acțiune superiorilor
    • Evalueaza, dezvolta, modernizeaza și documenteaza procedurile de intretinere pentru sistemele de operare
    • Menține metodologii de management de proiect pentru a se asigura ca este folosita abordarea corecta asupra proiectului livrat, prin utilizarea de instrumente, procese și practice de management de proiect
    • Evidentiaza cele mai bune practici și politici pentru ciclul de viață al dezvoltarii aplicații IT și măsurare a calității implementarii proiectului
    • Planifica, monitorizeaza, evalueaza și furnizeaza detalii privind dezvoltarea de aplicații informatice, etape ale proiectului și termenele pentru proiect.
    • Asigura alinierea și conformitatea la Programme Governance Framework
    • Sprijină dezvoltarea unui mediu în care dezvoltarea angajatilor este principala prioritate
    • Sprijină în mod activ strategia GTO, planurilor și valorile, contribuind la realizarea unei culturi de înaltă performanță
    • Poate gestiona managementul carierei, cautand oportunități de dezvoltare continuă a capacității personale și a contribuției sale la imbunatatirea performantelor companiei
    • Se comporta ca un model pentru noii angajați, oferindu-le ajutor și sprijin, facilitand integrarea timpurie și acomodarea acestora la noul mediu

    Alte informatii

    • Interesting salary conditions
    • Undetermined period of contract
    • Career plan (professional, academic and financial)
    • Medical insurance
    • Official trainings and certifications
    • English, French, soft skills trainings
    • Lunch tickets
    • Yearly professional evaluation
    • Financial benefits based in the company partnerships
    • Professional and friendly working environment.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Remote

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (622)