Secretara - Direcția Asistență Clienți și Secretariat

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Grawe Romania Asigurare active.


Vezi toate job-urile Secretara - Direcția Asistență Clienți și Secretariat active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Grawe Romania Asigurare
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Relatii Publice
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.01.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Grawe România Asigurare SA face parte din grupul Grazer Wechselseitige Versicherung care valorifică experienţa acumulată în cei 190 de ani de existență și este recunoscut pe piaţa central și est europeană pentru puterea financiară, stabilitatea şi capacitatea investiţională.
    Compania oferă clienţilor asigurări auto, de viaţă, de proprietăţi şi bunuri, de sănătate, de accident și de călătorie.
    Intreaga activitate este axată, deopotrivă, pe efortul de a obţine şi cultiva încrederea clienților, ca și pe explorarea continuă a necesităţilor acestora.

    Vino și tu în echipa noastră! Fă un pas înainte în cariera ta, profesează într-un mediu de lucru dinamic și competitiv și vei avea ocazia să lucrezi alături de o echipă pasionată.
    Adresa:
    Str. Vulturilor nr. 98A, sector 3, Bucureşti


    Cerinte

    Căutam un nou coleg/ o noua colega pentru postul de Inspector asigurări în cadrul Direcției Asistență Clienți și Secretariat, care să corespundă următoarelor cerințe:
    - Studii superioare;
    - Cunoștințe limba engleză - constituie un avantaj;
    - Persoană organizată, riguroasă, punctuală;
    - Foarte bune cunoștințe de limba română;
    - Abilități de comunicare;
    - Dorință de instruire;
    - Experiență în activitatea de secretariat sau relațiile cu clienții - reprezintă avantaj;
    - Cunoștințe MS Office.

    Responsabilitati

    Principalele atribuții vor fi:
    - Gestionarea corespondenței companiei: primire, expediere, distribuirea și completarea registrului de intrări - ieșiri documente;
    - Preluarea apelurilor telefonice de la clienți/activitate relații clienți;

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Bonuri de masă, asigurare medicală, decontare transport;
    - Un mediu de lucru favorabil dezvoltării personale şi profesionale.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Grawe Romania Asigurare. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Grawe Romania Asigurare >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (93)