Specialist recuperare accize-Engleza+Franceza
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Adecco Romania active.Vezi toate job-urile Specialist recuperare accize-Engleza+Franceza active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro |
Angajator: | Adecco Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 04.01.2019 |
Remote work: | On-site |
An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.
În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.
În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.
Adecco recruteaza pentru clientul sau, o companie ce ofera servicii financiare firmelor de transport rutier international, un Specialist Recuperare Accize in Bucuresti.
Obiectivul postului:
Sa administreze serviciul de recuperare a accizei achitate in pretul motorinei din Europa oferit clientilor din portofoliu;
Sa rezolve cu profesionalism toate cererile si reclamatiile clientilor din aria sa de competenta.
Candidatul ideal:
- Bune abilitati de organizare si atentie la detaliu;
- Bune abilitati de comunicare;
- Orientare spre rezultate;
- Bune abilitati de intelegere, procesare logica a informatiiilor si de utilizare a noilor informatii in alte situatii ;
- Bune abilitati de operare calculator: Word, Excel, Outlook, Acces, navigare Internet pentru identificare de informatii relevante in domeniul de activitate;
- Cunostinte de limba engleza nivel mediu-avansat si franceza sau spaniola la nivel mediu.
Principalele responsabilitati:
- Contacteaza clientii din portofoliul sau pentru obtinerea documentelor si informatiilor necesare rambursarii accizei;
- Proceseaza documentele si informatiile primate de la clienti, pregateste si trimite catre autoritatile fiscale cererile de rambursare a accizei;
- Comunica cu autoritatile fiscale pentru a finaliza procesul de rambursare a accizei pentru fiecare cerere de rambursare;
- Trimite catre clienti, periodic, in functie de termenele impuse de autoritatile fiscale ale fiecarei tari de unde se recupereaza acciza, informatiile pentru obtinerea documentelor necesare rambursarii accizei;
- Urmareste sa obtina de la toti clientii contactati documentele solicitate;
- Verifica periodic pe site-urile autoritatilor fiscale modificarile de legislatie care afecteaza rambursarea accizei;
- Comunica reprezentantiilor de vanzari statusul obtinerii informatiilor si documentelor de la clienti si al recuperarii accizei pentru cererile depuse. Solicita ajutor in obtinerea documentelor de la clientii acolo unde este nevoie;
- Participa activ la dezvoltarea aplicatiilor utilizate in companie;
- Vei fi de asemenea responsabil privind cunoasterea si respectarea politicilor si procedurilor companiei.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Actuarial Specialist Aplica fara CV | |
Cash Management Specialist with German Aplica fara CV | |
Financial Reporting Specialist (insurance industry) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (13) |
Raporteaza eroarea la