Asistent comercial import - export

Angajator: BIA Human Resource Management Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.12.2018
    Scurta descriere a companiei

    BIA Human Resource Management Services a luat fiinta in 1992, numarandu-se printre primele companii de resurse umane din Romania. Pornind de la servicii de executive search, ne-am dezvoltat odata cu extinderea mediului de afaceri din Romania si am adaugat in portofoliul nostru servicii precum recrutarea si selectia de personal, salarizarea si administrarea de personal, consultanta in managementul resurselor umane, asistenta pentru expatriati, leasing de personal (agent de munca temporara) si consilierea in tranzitie de cariera.

    Astfel, fiind unul dintre pionierii serviciilor profesionale de resurse umane din Romania, am reusit sa fim alaturi de managerii de HR in ultimii peste 25 de ani. In tot acest timp, le-am oferit partenerilor nostri, cele peste 200 de companii din diverse domenii de activitate, cunostintele si abilitatile specialistilor nostri, precum si beneficiile tehnologiilor pe care acestia le folosesc in activitatea de zi cu zi.

    Increderea cu care acestia ne-au mandatat atunci cand au ales sa externalizeze total sau partial activitatile de resurse umane catre noi ne motiveaza sa le oferim servicii de resurse umane la un nivel maxim de competenta. Valorile care ne ghideaza – Profesionalism, Pasiune si Parteneriat – le oferim odata cu semnarea fiecarei intelegeri de afaceri.

    Cerinte

    Studii superioare;
    Minim 2 ani de experienta intr-o pozitie similara;
    Cunostinte foarte bune operare PC;
    Limba engleza nivel avansat (limba turca reprezinta un avantaj);
    Capacitatea de a lucra in echipa si de a respecta termenele limita;
    Excelenta capacitate de analiza si sinteza;
    Foarte bune abilitati de relationare;
    Rigurozitate in tinerea evidentei si intocmirea rapoartelor;
    Seriozitate, responsabilitate, corectitudine, loialitate fata de valorile companiei.

    Responsabilitati

    Dezvolta relatiile cu partenerii externi;
    Identifica, abordeaza si activeaza clienti noi;
    Analizeaza evolutia fiecarui produs;
    Propune forecasturile de import si productie in baza istoricului de vanzare si a actiunilor ce urmeaza a fi implementate in vederea atingerii obiectivelor departamentului de vanzari;
    Monitorizeaza preturile produselor de import si export;
    Mentine legatura cu departamentele financiar si aprovizionare in derularea proceselor de import / export;
    Raspunde de implementarea si respectarea in permanenta a prevederilor Sistemului de management al calitatii;
    Raspunde de realizarea indicatorilor specifici de performanta si de realizarea obiectivelor stabilite de conducere.
    Tine evidenta activitatii proprii si transmite informatiile necesare sefului direct;
    Foloseste programe informatice de urmarire a gestiunii produselor finite;
    Organizeaza din timp aprovizionare cu materialele auxiliare necesare desfasurarii activitatii in conditii foarte bune;