Business Analyst
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Professional active.Vezi toate job-urile Business Analyst active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Management Trainee active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 06.02.2019 |
Remote work: | On-site |
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
Absolvent studii superioare( preferabil in domeniul economic sau tehnic);
Cunostinte avansate Excel (Acces si SQL reprezinta un plus);
Experienta de minim un an intr-un mediu expus analizelor proceselor de afaceri si de date (dezvoltarea afacerilor/proceselor) - reprezinta un avantaj;
Un an expunere in domeniul evaluare credit risc/control Credit Risc/colectare debite/servicii clienti - reprezinta un avantaj;
Cunostinte pentru intocmirea de tabele, grafice si procesarea textelor;
Capacitati analitice;
Cunoasterea limbii engleze – nivel avansat scris si vorbit;
Defineste si efectueaza analize specifice procesului de colectare, descrieri de procese si fluxuri de lucru;
Analizeaza sistemul de colectare cu scopul de a rezolva posibile conflicte intre conditiile setate in cadrul acestuia si de a optimiza impactul asupra obiectivelor de colectare;
Comunica si colaboreaza proactiv cu clientii interni si externi pentru a realiza analizele solicitate si a obtine informatiile si cerintele tehnice necesare;
Elaborează rapoarte si analize lunare si face recomandări de imbunatatire a activitatii echipei de colectare;
Intocmeste rapoarte/analize complexe relationate de aria de colectare debite, in mod regulat sau la cerere; intocmeste grafice si tabele pentru prezentari sau includere in rapoarte, analizeaza evolutia parametrilor si o semnaleaza managementului;
Dezvolta specificatii ale cerintelor de business; serveste drept punct de legatura intre clientii interni si externi;
Analizeaza si evalueaza date/indicatori aferenti procesului de colectare, face recomandari pentru imbunatatirea procesului si implementeaza/ofera sprijin pentru implementarea masurilor de optimizare necesare;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Consulting Analyst (Part-time or Full-time) - Roland Berger Aplica fara CV | |
Global Business Solutions Human Resources Global Graduate Hybrid | |
Global Business Solutions Finance Global Graduate Hybrid | |
Vezi job-uri similare (31) |
Raporteaza eroarea la