Warehouse Manager

Angajator: SalesConsulting
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 10.12.2018
    Scurta descriere a companiei

    Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.

    Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
    We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
    - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
    - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
    - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
    - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
    - PHARMA (all levels)

    Cerinte

    Clientul nostru este o companie multinatioana cu o prezenta peste tot in lume si peste 2 700 de angajati. Compania a dezvoltat mai multe linii de business in industria de telecomunicatii si a sistemelor energetice.

    - Experienta anterioara ca Manager de Depozit/ Manager Inventar/ Controlor Stoc sau un rol similar;
    - Expertiza in managementul procedurilor si practicilor unui depozit;
    - Capacitate de a implementa proceduri de imbunatatire a proceselor;
    - Cunoasterea Indicatorilor de Performanta (KPI’s) ai unui depozit;
    - Competente de coordonare si gestionare a personalului;
    - Abilitati de luarea deciziilor si rezolvare de probleme;
    - Buna intelegere a procedurilor de aprovizionare;
    - Cunoasterea software-ului de management al inventarului;
    - Participarea activa la auditul inventarului;
    - Abilitati de organizare;
    - Abilitati de comunicare si negociere.

    Responsabilitati

    - Gestionarea strategica a depozitului in conformitate cu politicile si viziunea companiei;
    - Supraveghearea operatiunilor de receptie, depozitare, distribuitie si intretinere;
    - Gestionarea controlului stocurilor si reconcilierea cu distemul de stocare a datelor;
    - Pregatirea bugetului anual;
    - Mentinerea legaturii cu clientii, furnizorii si companiile de transport;
    - Planificarea rotatiilor de lucru, impartirea sarcinilor si evaluarea rezultatelor;
    - Recrutarea, selectia, orientarea si motivarea angajatilor;
    - Elaborarea rapoartelor si statisticilor periodice (raportul de status INTRARI/IESIRI);
    - Transmiterea detaliilor de achizitie (informatii furnizori, facturi si preturi) in bazele de date interne;
    - Plasarea comenzilor pentru completarea marfurilor;
    - Urmarirea expedierilor si semnalarea eventualelor intarzieri.

    Alte informatii

    * All the applications will be introduced in our data base. Only the eligible candidates will be contacted. Thank you for your interest!