Asistent Achizitii

Angajator: Farmacia Dona
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.12.2018
    Scurta descriere a companiei

    Farmacia DONA este unul dintre cele mai apreciate nume in retailul farmaceutic din Romania, cu o reputatie solida construita în cei peste 25 de ani de activitate. În fiecare zi, în oricare dintre cele peste 320 de Farmacii DONA vei intra, vei fi întampinat cu atentie, grija, dar mai ales cu respect. La fel ca tine, peste 2,5 milioane de pacienti trec lunar pragul Farmaciilor DONA.

    Peste 2.500 de profesionisti în domeniul sanatatii lucreaza în Grupul DONA, cu totii find devotati unui scop comun, acela de a asigura servicii farmaceutice la cel mai înalt nivel calitativ.

    Alatura-te si tu echipei DONA!
    www.FarmaciileDONA.ro

    Cerinte

    Ai finalizat studiile universitare, preferabil pe un profil tehnic, economic sau medical?
    Utilizezi cu ușurință principalele programe ale pachetului MS Office, iar nivelul de cunostinte in Excel este unul avansat?
    Ai o fire analitică și bune abilități de planificare, organizare și prioritizare a activităților?
    Ești o persoană dinamică, proactivă, cu spirit de învingător?
    Ai minim 1 an de experiență în achiziții / vânzări, preferabil în FMCG sau industria pharma?
    Atunci postul acesta este pentru tine!

    Responsabilitati

    Ce activități vei avea:

    - incarcarea ofertelor din partea terților și completarea datelor pentru ofertele de produse
    - gestionarea contractelor, monitorizând și verificând respectarea condițiilor contractuale agreate cu producătorii, estimarea veniturilor
    - intocmirea comenzilor si urmarirea unui nivel optim al stocurilor
    - verificarea periodică a target-urilor producătorilor
    - întocmirea rapoartelor periodice și evaluarea producătorilor în ceea ce privește analiza evoluției cifrei de afaceri și a marjei comerciale
    - urmărirea eficientizării constante a marjei și a discounturilor financiare prin acțiuni de analize și estimări
    - coordonarea procesului de pricing și asigurarea unui mediu constant de control
    - actualizarea produselor în nomenclator
    - actualizarea listei de prețuri noi, conform contractelor și comenzilor încheiate
    - introducerea datelor în sistemul informatic
    - transmiterea către Departamentul Marketing a campaniilor si datelor necesare facturării

    Program de lucru: luni - vineri, 09:00-17:30

    Alte informatii

    Beneficiile oferite:

    - salariu competitiv și bonus direct corelat cu atingerea indicatorilor de performanță
    - tichete de masă
    - card de reducere în farmaciile Dona
    - instrumentele de lucru necesare bunei desfășurări a activității, inclusiv telefon mobil
    - mediu de lucru profesionist și oportunitatea dezvoltării carierei alături de o echipă de profesioniști
    - activități de team-building si diverse evenimente cu scop de sudare și motivare a echipei

    Apreciem interesul și mulțumim tuturor candidaților, însă doar cei care îndeplinesc cerințele din anunț vor fi contactați. Vă mulțumim pentru înțelegere!