Back Office Agent - German ( nivel A1/ A2)

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Software
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Gherla
  • Turda
  • Actualizat la: 20.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Ce este nevoie să ştii:
    · Limba Germană la un nivel mediu (A2);
    · Cunoştinţe de utilizare a calculatorului la nivel mediu;
    · Să ai vârsta minimă de 16 ani.

    Responsabilitati

    Descrierea jobului
    · Presupune activităţi de back-office, fără a avea contact direct sau telefonic cu clienţii;
    · Programul este flexibil: normă de muncă (4h, 6h sau 8h) se poate realiza oricând de Luni până Duminică în intervalul orar 09:00-22:30;
    · Se oferă un training profesional la început de colaborare, programul fiind de asemenea flexibil pe parcursul acestuia.

    Alte informatii

    Beneficii:
    · Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic, într-o echipă talentată şi ambiţioasă;
    · Oportunităţi de instruire profesională, de dezvoltare în carieră;
    · Pachet de beneficii atractiv;
    · Expunere la un mediu multicultural şi multilingv (oferim suport în 20+ limbi străine);
    · Training profesional -> tehnologii moderne și managementul relațiilor cu clienții;
    · Coaching permanent.