Account Manager

Angajator: Cegedim Service Center
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Software
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Constanta
  • Actualizat la: 19.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    Avand deja o prezenta importanta pe piața locala romaneasca (Cegedim Rx & Cegedim Customer Information) și constient de potentialul de talente din domeniile IT din Romania, grupul Cegedim a ales orasul Bucuresti pentru a-si crea noul centru de servicii.

    Compania Cegedim Service Center este situata in zona de afaceri a cartierului Pipera (caldirea Globalworth Plaza), foarte aproape de stația de metrou Aurel Vlaicu. Dupa un an de activitate, deja peste 70 de angajați (ianuarie 2018) au ales să ni se alăture și să construiască împreună un centru de excelență operațională, precum și un mediu de lucru plăcut si plin de oportunități.

    Continuăm să creștem și căutăm profesioniști francofoni dinamici, care sa faca una dintre meseriile urmatoare: Consilier hotline, Suport helpdesk, Specialist payroll, Specialist administrativ HR, Consultant HRIS.

    Cerinte

    • Studii superioare finalizate
    • Experienta minima 1-2 ani in domeniu vanzarilor reprezinta un avantaj
    • Cunoasterea pietei pharma constituie un avantaj
    • Cunostinte hardware/software, MS Office
    • Motivatie si puternica orientare catre client
    • Capacitatea de a rezolva probleme
    • Abilitati de vanzare si putere de convingere
    • Abilitati avansate de comunicare si de negociere
    • Spirit organizat si capacitate de planificare a timpului si a activitatilor
    • Rigurozitare, integritate, proactivitate si initiativa.

    Responsabilitati

    • Pune in aplicare strategia comerciala comunicata de management
    • Are in responsabilitate un portofoliu de clienti si este responsabil de mentinerea relatiei contractuale cu acestia
    • Ofera suport permanent clientilor sai si gestioneaza toate operatiunile comerciale cu ei
    • Este responsabil de realizarea targetului de vanzari fixat de directorul comercial
    • Identifica noi potentiali clienti avand ca responsabilitate cresterea market share –ului in zona geografica alocata
    • Pregateste si negociaza ofertele si contractele atat pentru clientii existenti cat si pentru potentiali
    • Monitorizează procesul de facturare conform contractului și plata serviciilor de catre clienti
    • Identifica noi oportunitati de crestere a veniturilor pentru fiecare client existent, prin propunerea de noi servicii si/sau produse
    • Mentine o relatie apropiata cu clientii, acordandu-le suport ori de cate ori este nevoie, cu scopul de a creste nivelul de satisfactie al acestora
    • Preia cererile de dezvoltare a aplicatiei de la clienti, le transmite echipelor responsabile si monitorizeaza implementarea lor
    • Asigura trainingul noilor clienti si suportul pentru implementarea aplicatiilor Cegedim
    • Ofera consultanta si suport tehnic clientilor, in cazul in care apar disfunctionalitati
    • Participa la evenimente comerciale dedicate clientilor si promoveaza produsele si serviciile Cegedim
    • Isi planifica activitatea si vizitele zilnice la client si raporteaza catre management

    * Aceasta pozitie este disponibila in echipa Cegedim RX