Expeditor International - Cluj-Napoca
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile DB Schenker Logistics SA active.Vezi toate job-urile Expeditor International - Cluj-Napoca active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Import-Export active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro |
Angajator: | DB Schenker Logistics SA |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 05.02.2019 |
Remote work: | On-site |
La DB Schenker Logistics faci parte dintr-o rețea logistică globală prin care menținem conectate cele mai importante piețe comerciale din lume. O rețea care îți permite să îți conturezi cariera profesională într-un mediu intercultural, te încurajează să contribui la succesul echipei și să-ți lași amprenta.
Cu peste 74.500 de colegi în toată lumea, încurajăm diversitatea și succesul prin experiență, perspective și abilități individuale. Împreună suntem o echipă, pregățiți să mergem mai departe!
Ești un bun ascultător? Ești dornic/ă să livrezi mereu la capacitate maximă? Perfect! Alătură-te și vei face parte din rețeaua noastră globală. Pasiunea ta îi va ajuta pe clienții noștri să progreseze.
Experiență pe o poziție similară constituie un avantaj;
Motivat/ă să-și dezvolte o carieră în domeniu transporturilor;
Nivel avansat limba engleză - scris și vorbit;
Nivel avansat - pachet Microsoft Office;
Abilități de analiză și sinteză;
Spontaneitate și flexibilitate;
Orientare spre client;
O bună cunoaștere a pieței românești de transport Internațional constituie un avantaj.
Organizează transporturile internaționale;
Gestionează procesul de transport de la primirea ofertei până la verificarea finală a încărcării;
Customer support – ofera alternative clientului și statusuri referitoare la transport;
Menține legătură (corespondență operațională de expediție în lb română și lb engleză) cu partenerii – client, filiale Schenker;
Supervizarea si coordonarea activitatii cu ajutorul echipei de Colectare Distributie (CoDi) a colectarii si livrarii la timp, etichetarii, scanarii, evenimente introduse corect in system;
Va solicita si centraliza informatiile primite si va cauta solutii de imbunatatire acolo unde este cazul;
Va actiona impreuna cu sefii de depozit, de department in rezolvarea problemelor aparute;
Va tine legatura cu ceilalti reprezentanti ISR (International Service Representative) din reteaua Schenker pentru solutionarea eventualelor probleme;
Raportare.
Beneficii
Tichete de masă;
Acces la traininguri – în funcție de aplicabilitatea în activitățile zilnice;
Abonament Bookster;
Pachet - discount la furnizorii Schenker;
Bonus performanță – în funcție de politicile companiei;
Evenimente dedicate angajaților.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Order Management Assistant - PM - Cluj Aplica fara CV |
Raporteaza eroarea la