Regional Service Manager

Angajator: Smartree Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Inginerie
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Timisoara
  • Actualizat la: 14.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    Smartree, unul dintre cei mai importanti furnizori pe piata serviciilor de outsourcing de salarizare si administrare de personal, ofera de 18 ani, solutii complete pentru managementul strategic al proceselor de resurse umane, aflate intr-o continua evolutie. In prezent, Smartree are peste 90 de angajati in sediul din Bucuresti, dar si in centrele regionale din Craiova, Pitesti si Timisoara.

    Avand la baza platforme proprietare de solutii informatice integrate, de ultima generatie, Smartree ofera o gama completa de servicii de externalizare a proceselor de HR, de la salarizare, administrare de personal, recrutare, munca temporara pana la consultanta in domeniu, oferind posibilitatea organizatiilor de a se concentra pe activitatile care aduc plus valoare si le pot sustine cresterea.

    Expertiza in cele mai bune practici din industrie dar si know how-ul celor 90 de specialisti in payroll, administrare de personal si recrutare au consolidat in permanenta portofoliul de clienti Smartree, format in majoritate din importante companii multinationale, dar si companii cu capital integral romanesc.

    Cerinte

    Cerinte:
    - Studii superioare, de preferat profil tehnic;
    - Minimum 1-2 ani de experienta pe o pozitie similara;
    - Foarte bune abilitati de leadership;
    - Abilitati de comunicare, perseverenta si responsabilitate;
    - Excelente abilitati de planificare, organizare si raportare;
    - Gandire analitica, aptitudini de prezentare, convingere, negociere si dezvoltare a relatiilor de business cu partenerii;
    - Cunostinte de operare Ms Office;
    - Cunostinte de limba engleza la nivel avansat;
    - Permis de conducere categoria B;
    - Disponibilitate de deplasare.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    - Previzioneaza, planifica, organizeaza, coordoneaza si evalueaza permanent toate activitatile de service specifice domeniului, pe regiunea alocata;
    - Dezvolta relatii profesionale cu clientii alocati in scopul de a deveni parteneri si resurse de incredere;
    - Mentine legatura cu clientii actuali, ofera consultanta tehnica cu privire la serviciile si piesele de schimb sau la anumite situatii privind comenzile aflate in procesare;
    - Identifica oportunitati de vanzare in timpul vizitelor la clienti;
    - Implementeaza politici si proceduri de service in ceea ce privește gestionarea resurselor, a operatiunilor de service si ofera suport departamentului de vanzari;
    - Coordoneaza echipa de tehnicieni service si este implicat in evaluarea angajatilor aflati in subordinea directa;
    - Este implicat in negocierea, evaluarea prețurilor si intocmirea ofertelor;
    - Este responsabil pentru calitatea serviciilor STILL si satisfactia clientilor;
    - Asigura managementul operational;
    - Monitorizeaza si raporteaza rezultatele si indicatorii de performanta (KPI);
    - Defineste si transmite clar urgentele/prioritatile, monitorizeaza si este implicat direct in rezolvarea anumitor situatii.

    Alte informatii

    Prin aplicarea CV-ului dvs. la acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.
    Pentru mai multe detalii, va rugam sa accesati Politica noastra de confidentialitate a datelor cu caracter personal, pe site-ul Smartree.