Credit & Collection Representative with Italian

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Temps active.


Vezi toate job-urile Credit & Collection Representative with Italian active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Temps
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.12.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Temps is the leading company providing integrated HR services and workforce solutions for white collars professionals. Founded in 2011 as part of an IT group, historically we build our core expertise for the IT&C sector. Temps capitalized the market knowledge and expended its expertise to expanding industry sectors. The company has been growing out of passion for an outstanding performance for both candidates and clients. We continuously invest in technology and process digitalization as key components for a flexible and effective service.

    What differentiates us is what makes us stronger as a team. Values are what keeps us together and define us In our efforts to achieve goals, honor commitment and create a great service experience.

    Find your next career opportunity in our list of open positions. If you’re an experienced professional, that’s wonderful. If not, that’s still ok, as long as you have enthusiasm and drive. For us, it’s not about years, it’s about attitude.

    Cerinte

    -Cunoasterea la nivel avansat a limbii italiene si a limbii engleze la nivel mediu
    -Experienta SAP.
    -Experienta cu lucrul in programele Excel, Word si Powerpoint
    -Capacitatea de a identifica, a clarifica si a atinge obiectivele individuale
    -Capacitatea de analiza in detail, dar si in ansamblu a situatiilor
    -Capacitatea de a face fata schimbarilor si de a lucra in echipa pentru realizarea obiectivelor

    APTITUDINI:

    -Bune abilitati organizatorice- poate planifica, executa si controla sarcini multiple
    -Excelente abilitati de comunicare scrisa, verbala si de ascultare .
    -Aptitudini interpersonale : capacitate de a interactiona cu clientii interni si externi din diverse nivele ale organizatiei
    - Puternice abilitati de rezolvare a problemelor.

    4. EXPERIENTA PROFESIONALA NECESARA:

    -Experienta de minim 2 ani in colectare debite
    -Experienta in procesele de leasing si factoring sau foarte buna capacitate de intelegere a acestora
    -Experienta de lucru in companii internationale si lucru in mediu multicultural
    -Experienta in a interactiona cu departamentele de Vanzari si Marketing.

    Responsabilitati

    -Raporteaza saptamanal/lunar situatia debitelor
    -Ofera date pentru raportarea performantelor lunare si participa in sedintele legate de debite si credite
    -Identifica potentialii rau platnici si pregateste documentele necesare
    -Interactioneaza cu agentiile de credit
    -Asigura coordonarea intre departamente pentru a atinge obiectivele lunare (nr. zile restante, colectare debite)
    -Ofera suport si informatii pentru estimarile de debite si credite anuale, dar si trimestriale, contribuind astfel la dezvoltarea planului de afaceri
    - Participa si ofera suport auditului extern si intern
    -Participa/coordoneaza urmatoarele activitati : analiza balanta client, setare client nou, stabilire limita de credit, revizuire limita de credit,transmite echipei care aplica platile detaliile necesare pentru aplicarea corecta a incasarilor de la clienti
    -Aproba extensii de limita de credit, negociaza planuri de plati propuse clientilor.
    -Identifica si monitorizeaza conturile cu facturi scadente si ia actiunile necesare, minimizand cat mai mult impactul
    -Se asigura ca informatiile despre clienti sunt actuale, escaland schimbarile care necesita aprobare
    -Asigura colectarea facturilor scadente, ofera support pentru cele trimise in legal, dar si cele preluate de alte agentii specializate in activitatea de colectare
    -Asigura rezolvarea problemelor de pe conturile clientilor,negociind cu tact si creativitate cu clientii majori pentru a ajunge la o situatie favorabila
    -Documenteaza adecvat corespondenta cu clientii.
    -Coordoneaza activitatea de factoring.
    -Interactioneaza cu departamentele financiare din Europa si cele de Credit la nivel mondial pentru a asigura aplicarea consistenta a politicilor si procedurilor companiei.
    -Asista in orice proiect atribuit

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (228)