Contabil

Angajator: Leroy Merlin
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    La LEROY MERLIN Romania, suntem o echipă unită și dedicată pentru a răspunde mai bine cerințelor și nevoilor clienților noștri și pentru a le oferi cele mai bune servicii. Asigurăm astfel o ambianță plăcută în magazin și suntem siguri că energia noastră se transmite și clienților!
    Ne place să avem cu toții același set de valori: exemplaritate, respect, generozitate, simplitate, coerenţă, performanţă şi cinste cu care ne tratăm și clienții.
    În cei 7 ani de activitate, am creat 17 magazine situate în București și în marile orașe din țară: Craiova, Ploiești, Brașov, Sibiu, Cluj, Târgu Mureș, Constanța, Suceava, Bacău, Iași, Timișoara și Oradea.

    Cerinte

    Absolvent de studii superioare economice;
    Experiență în domeniul contabil de minimum 2 ani;
    Cunoașterea foarte bună a pachetului MS Office, în special Excel la nivel avansat;
    Cunoașterea sistemului contabil Oracle reprezintă un avantaj;
    Cunoștințe la nivel mediu de limba engleză sau franceză;
    Abilități de comunicare și relaționare;
    Integritate, păstrarea confidențialității;
    Spirit de inițiativă și deschidere către nou;
    Persoană organizată, capacitate de analiză, sinteză și structurare;
    Ușurință în stabilirea relațiilor interpersonale.

    Responsabilitati

    Verifică documentele primite pentru conformitate cu politicile de gestionare a riscurilor din companie și a legislației in vigoare;
    Înregistrează deconturile de cheltuieli și facturile de cheltuieli generale pe centre de cost, aferente magazinelor;
    Contabilizează ajustari costuri magazine pe centre de cost;
    Reconciliază înregistrările din registrul de casă al magazinelor alocate cu cele din softul de contabilitate;
    Reconciliază înregistrările din extrasele bancare ale magazinelor cu cele din softul de contabilitate;
    Înregistrează și analizează estimările lunare ale magazinelor pe centre de cost, conform documentelor primite;
    Arhivează documentele rezultate din lucrările curente;
    Întocmește rapoarte diverse pentru managementul intern și cel al grupului;
    Ține legătura cu Centrala de Achiziții, magazinele și alte departamente din companie pentru derularea diverselor proiecte transversale;
    Participă activ la implementarea sistemelor contabile în conformitate cu cerințele grupului din care facem parte;
    Participă la inventarele anuale ale companiei din partea departamentului contabil pentru asigurarea desfășurării riguroase a inventarierii;
    Participă la auditul statutar interimar și anual.