Referent Resurse Umane

Angajator: Bosch Service Solutions SRL
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 02.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    At Bosch Service Solutions we are looking for dedicated and dynamic people who are ready to face daily challenging tasks in an international and innovative environment – people who can identify opportunities and make the most of them. No matter if you start as an intern, a graduate or a professional with years of experience – at Bosch Service Solutions you’ll find the right job with passionate and dedicated colleagues.

    Make it hapen. Apply now at timisoara.recruitment@ro.bosch.com.

    Cerinte

    Experienta in domeniu– minim 1 an;
    - Operare PC: MS OFFICE ;
    - Cunostiinte de limba Engleza;
    - Capacitate de organizare, rigurozitate, corectitudine, punctualitate, acuratete in intocmirea documentelor;
    - Orientare continuă către angajati;
    - Flexibilitate;
    - Atitudine pozitivă;
    - Autonomie;
    - Înţelegerea şi respectarea procedurilor de lucru;
    - Abilitatea de a-şi îmbunătăţi performanţele

    Responsabilitati

    - Intocmeste documentele necesare angajarii: Situatia privind locurile de munca vacante (pentru persoanele care se afla in somaj), Formularul pentru medicina muncii, Scrisoarea de oferta, Contractul Individual de Munca, Fisa de post, Acord de confidentialitate, Anexa privind obiectivele de performanta si criteriile de evaluare;
    - Inregistreaza in aplicatia Revisal contractele de munca, actele aditionale, deciziile de suspendare, detasare si incetare a contractelor;
    - Intocmeste actele aditionale lunare;
    - Intocmeste diverse rapoarte lunare;
    - Intocmeste adeverintele solicitate de angajatii companiei;
    - Intocmeste/ actualizeaza dosarele angajatilor in format fizic;
    - Transmite prin e-mail plecarile din companie, actualizeaza data incetarii contractelor in fisierul care cuprinde toti angajatii companiei;
    - Intocmeste deciziile de incetare a contractelor;
    - Mentine legatura cu clinica de medicina muncii: programarea examenelor medicale periodice; intocmirea raportului necesar facturarii;
    - Introduce/ actualizeaza datele angajatilor in fisierul specific/ Charisma;
    - Raspunde de exactitatea si realitatea actelor intocmite;
    - Raspunde conform legii pentru secretul si securitatea documentelor pe care le pastreaza si manipuleaza;
    - Actualizeaza date in platforma HR Global (master data);
    - Contacteza departamentul de Calitate in orice situatie legata de proceduri, instructiuni de lucru, produse si servicii.