Coordonator Logistica

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Adecco Romania active.


Vezi toate job-urile Coordonator Logistica active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.11.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.

    În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.

    În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.

    Cerinte

    Experienta anterioara in logistica, transporturi
    Experienta in domeniul relocarilor, mutarilor (de preferat)
    Cunoscator limba engleza la nivel cel putin conversational
    Studii superioare, Facultatea de Transporturi, sectia Logistica (de preferat)
    Persoana dinamica, cu capacitate de prioritizare, spirit de initiativa, punctual

    Responsabilitati

    Promovarea serviciilor vândute de catre companie, precum şi iniţiativele grupului în materie de protecţia mediului.
    Sugerare de metode pentru a isi optimiza munca
    Cunoasterea la un nivel avansat de NSI (dupa perioada de training intern)
    Asigurarea unei monitorizari administrative, tehnică şi financiară a dosarelor
    Contactarea agentului/ filialei expeditoare /destinatare şi a clientului
    Pregătire dosar vama import : verificarea documentelor, a reclamaţiilor şi a documentelor lipsă
    Trimiterea instrucţiunilor vamale la agenţii de expediere /destinatie
    Relatia cu transportatorii
    Monitorizarea transporturilor
    Planificarea şi organizarea livrării în raport cu planningul, filiala de livrare şi agentul sau filiala exportatoare
    Coordonarea intregii activitati logistice
    Constructie preturi vanzare
    Instrucţiuni financiare
    Monitorizarea livrării la întoarcere – bonuri de livrare
    Instructiuni de facturare
    Să primească clienţii care se prezintă la birou
    Utilizarea instrumentelor NSI. Orice alt modul util Coordonatorului import trebuie de asemenea cunoscut.
    Completarea dosarelor de import in NSI.
    Să fie interlocutorul principal al clientului mutat şi să asigure comunicarea în ansamblu între el şi platitorul mutarii.
    Trebuie să lucreze respectând criteriile de calitate ale Grupului , FAIM, ISO, NF în îndeplinirea sarcinilor de mai sus (intervale de trimitere a rapoartelor de livrare, oferte agenti )
    Intocmirea de statistici tonnage, statistici indicatori de performanta
    Raportarea oricarei informaţii utile Coordonatorului Comercial şi/sau agenţiei exportatoare .
    Respectarea legislatiei in domeniul PSI si securitatii in munca

    Alte informatii

    In 2018 the AGS Group has 141 locations in 94 countries and has one of the largest network in the international moving industry.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI, Branesti, Popesti Leordeni,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (26)